AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Jeg har ikke så stor glede av sex. Det er fordi jeg hadde en opplevelse en gang som overskygger alt jeg har opplevd senere. Å ha sex med andre har ikke vært i nærheten og jeg blir på en måte skuffet hver gang. Samtidig er minnene fra den gangen så sterke. Det skjedde da jeg gikk på videregående (ja, jeg var ung). Jeg ble tatt med på hyttetur (jada, klisjé) av en mann (ja, han var en god del år eldre enn meg) mens kona hans (uff, ja, det også, men jeg var bare 17 og tenkte ikke) var bortreist. I løpet av en helg hadde vi mye sex. Mye (15 runder for ham, sa han etterpå) og all slags (ja, bak der også). Vi brukte ikke prevensjon husker jeg (det er et under at jeg ikke ble gravid) og jeg tilbrakte helgen i en kontinuerlig orgasmerus. Det var helt fantastisk. Helt enormt fantastisk. Hverdagen var ikke like god, men det er en annen sak. Ingenting etterpå har vært i nærheten. Det har vært kjedelig, utilfredsstillende og kjipt. Nå er dette mer enn ti år siden. Jeg er fortsatt ung, fortsatt fin, fortsatt en som får tilbud fra menn. Jeg har vært i to middels lange forhold også. Men jeg lengter etter å føle det jeg følte den gangen, men det skjer aldri. De orgasmene jeg klarer å gi meg selv, mens jeg bruker minnene som stimulans, er alltid mye sterkere enn de jeg får når jeg ligger med en mann. Og lysten på sex er sjelden mer enn middels minus. Hvordan kommer jeg meg videre? Anonymkode: e410a...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Hehe, ser den, Har det litt på samme måte selv. Ble "tatt hånd om" av en kamerats mor (52) da jeg var 24. Har skrevet om det i andre tråder, så jeg skal ikke gå i detalj. Men det var som å rykke opp i sexlivets elitedivisjon, ble utrolig kresen etter det gitt. Anonymkode: 00933...ec8 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Stakkars deg. Anonymkode: 8316e...fa2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Tror det er litt sånn for alle, kanskje ikke i så stor grad. Tror ikke du har funnet "riktig" sex enda. Mulig du har endret tenningsmønster på grunn av denne episoden. Ligge med en eldre gift mann i den alderen er jo spennende og kinky/ "ulovlig". Prøv å finn noe annet som kanskje ikke er sosial akseptert, slik at du får et kick i tillegg til sexen. Du ble sikkert bombardert med dopamin denne helgen og føler nå at det utelukkende handlet om sexen. Finn noe som trigger det igjen. Anonymkode: 92720...eb7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 antar at dette er skrevet av en mann som ønsker å skape ryktet om at sex med eldre menn er så utrolig digg. Anonymkode: 54a4b...552 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): eldre menn Gi deg. Han var bare 35ish. Anonymkode: e410a...ff9
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Vet du, min aller første seksuelle partner var den også utrolig mye bedre til både å slikke og fingre enn noen andre jeg har hatt siden. Vi var mer jevnaldrende og jeg var også hans første, da. Også mer enn ti år siden nå. Jeg vet ikke om jeg har noen veldig gode råd annet enn å forsøke å forstå hva som fungerte så godt ved teknikkene og settingen der og å søke lignende egenskaper og muligheter i nye partnere. Anonymkode: d92c1...a1e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Prøv å bli forelsket så går resten av seg selv. Anonymkode: 598f5...891
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Ja, forstår deg godt!! Det har skjedd meg også. Men jeg var «heldigvis» 40 år når det skjedde. Aldri før eller siden hatt så fantastisk sex med en før. Vi møttes jevnlig et år. Gud jeg savner det. Har ikke hatt fantastisk sex etter det. Bare vanlig, god sex.. Anonymkode: b163f...3b2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #10 Skrevet 13. februar 2021 Hvorfor var ikke hverdagen like god? Anonymkode: 888cc...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå