AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Tenk en verden uten korona. Du er på hyttetur med tre venninner. På en bar treffer dere fire gutter på guttetur. Guttene inviterer med på fest på hytta hvor de har jacuzzi. Går du med på fest på hytta med bading i truse/bh i jacuzzien? Kjæresten og jeg begynte tilfeldigvis å snakke om en slik situasjon her om dagen. Jeg sa jeg ville ikke gått med på fest/bading hos fire gutter i respekt for kjæresten min og at jeg er i ett forhold. Han kunne ikke skjønne det, han hadde gått med kompisene til jentehytta for å feste/bade. Ble litt lei meg, syntes det er litt mangel på respekt egentlig. Anonymkode: d3d48...104
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 65a8a...285 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Går an å more seg selv om man er i et forhold. Stole på hverandre er viktig. Virker som du har et problem Anonymkode: fd765...5a1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går an å more seg selv om man er i et forhold. Stole på hverandre er viktig. Virker som du har et problem Anonymkode: fd765...5a1 Så ok for deg at mannen fester i boxeren sammen med fire damer i bare truse/bh? Handler ikke om å stole på, handler om respekt. Anonymkode: d3d48...104 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Hadde ikke blitt med på det om jeg hadde type hjemme. Men kunne for all del blitt med bortom hvis venninnene mine ønsket å bade, kunne sittet på "land" og tatt meg en øl elns. Hadde kjæresten hoppet i jacuzzien med en haug med damer i fylla, hadde han sannsynligvis kjapt blitt en eks. Anonymkode: 6b823...3f2 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde ikke blitt med på det om jeg hadde type hjemme. Men kunne for all del blitt med bortom hvis venninnene mine ønsket å bade, kunne sittet på "land" og tatt meg en øl elns. Hadde kjæresten hoppet i jacuzzien med en haug med damer i fylla, hadde han sannsynligvis kjapt blitt en eks. Anonymkode: 6b823...3f2 Godt å høre det ikke bare er meg som reagerer. TS Anonymkode: d3d48...104
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 Ærlig talt, folk må roe ned sjalusiproblemet sitt. Det er snakk om å bade sammen, ikke en orgie. Anonymkode: 49657...084 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Jeg hadde ikke likt det om mannen festet med ukjente damer i bare undertøyet nei. Ville vært annerledes om det var noen han kjente. Det handler ikke om sjalusi, for tror ikke det ville utviklet seg til en orgie, som noen over her skrev 😛 Jeg synes bare det er helt unødvendig, ville selvsagt ikke blitt med om situasjonen var omvendt heller. Respekt er nok rette ordet ja.. Skjønner at du ble lei deg TS. Når man er i et forhold, skal man ta hensyn til partneren sin, og det kan bety å for eksempel droppe drikking i undertøyet sammen med ukjente damer (eller menn), selv om du selv ser på det som troskyldig moro. Hva er viktigst; at du koser deg i jacuzzi sammen med ukjente damer, og kjæresten din blir lei seg, eller at du dropper akkurat den biten av festen, og heller morer deg sammen med kompisene dine på andre måter, og kommer hjem til en glad kjæreste som ikke utvikler tillitsproblemer? Dersom et par er enig i at slike ting er "lov" i deres forhold, så for all del. Men jeg synes en skal ta hensyn til partneren sin dersom det er ting de ikke ønsker at du gjør. Det koster så lite.. Anonymkode: ef93e...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Jeg hadde ikke gjort det, og jeg vil ikke at samboeren min skal gjøre det heller. Og jeg kan love deg at flere i den jacuzzien forventer/håper at "det skjer noe mer" Anonymkode: da499...f39 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Hadde ikke giddet med klærne på. Anonymkode: 2f2f1...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå