AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 som overskriften sier: Hvordan vet man at man elsker noen å ikke bare er veldig glad i og avhengig av? Anonymkode: 721cb...3d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Er du lykkelig? nysgjerrig? Fascinert? Lei deg ved tanken på å miste? Anonymkode: c73b2...223
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Jeg er veldig i tvil om jeg virkelig elsker kjæresten min eller om jeg bare er glad i han og avhengig. Sliter med å stole påhan, at han er der for meg og det har vært litt for mange episoder i starten av forholdet. Anonymkode: 44603...226 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er du lykkelig? nysgjerrig? Fascinert? Lei deg ved tanken på å miste? Anonymkode: c73b2...223 ts her: blir jo lei meg med tanken på å miste, men klarer ikke kjenne på om jeg bare er glad i eller om jeg elsker. skjønner ikke helt hvordan jeg skal vite det. har vært i forhold i 13 år å merker ting går nedover. betyr det at følelser forsvinner, er jeg bare frustrert over livet mitt. klarer ikke skille de negative tankene for hva det handler om. Anonymkode: 721cb...3d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ts her: blir jo lei meg med tanken på å miste, men klarer ikke kjenne på om jeg bare er glad i eller om jeg elsker. skjønner ikke helt hvordan jeg skal vite det. har vært i forhold i 13 år å merker ting går nedover. betyr det at følelser forsvinner, er jeg bare frustrert over livet mitt. klarer ikke skille de negative tankene for hva det handler om. Anonymkode: 721cb...3d3 Er det negative ting i livet ditt utover forholdet ditt? Anonymkode: c73b2...223
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 ja kan jo være mangel på no meningsfylt å fylle hverdagen på. da jeg er delvis ufør, jobber 1-2 ganger i uken. går mye hjemme. ingen venner. generelt et kjedelig liv. forholdet er nødvendigvis ikke no negativt. vi har samliv osv men merker jeg er lei til tider. savner spenning følelsen av begjær osv. Anonymkode: 721cb...3d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Hvorfor skal du vite det? Jeg syns det «å elske» er overvurdert, hvis det handler om kjæresteforhold. Jeg føler at jeg elsker mine barn og barnebarn. Ofte glir det å være glad i over i avhengighet og å trenge noen. Det er ikke viktig å vite hva du kaller det. Anonymkode: 455d8...248 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: ja kan jo være mangel på no meningsfylt å fylle hverdagen på. da jeg er delvis ufør, jobber 1-2 ganger i uken. går mye hjemme. ingen venner. generelt et kjedelig liv. forholdet er nødvendigvis ikke no negativt. vi har samliv osv men merker jeg er lei til tider. savner spenning følelsen av begjær osv. Anonymkode: 721cb...3d3 Jeg tenker at det du savner er følelsen av å være forelsket. Det er en god og spennende følelse, men den varer som regel ikke. Anonymkode: 455d8...248 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det du savner er følelsen av å være forelsket. Det er en god og spennende følelse, men den varer som regel ikke. Anonymkode: 455d8...248 nei egentlig ikke det heller, er en forholds type. men savner nok den seksuelle spenningen veldig. ting er ikke akkurat så spennende etter så lang tid å ting går gjerne på repeat. Anonymkode: 721cb...3d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): som overskriften sier: Hvordan vet man at man elsker noen å ikke bare er veldig glad i og avhengig av? Anonymkode: 721cb...3d3 Man vet det er kjærlighet når man kan væte fra partneren sin uten at det er krise. Når tilliten er der, når man uselvisk kan dele kjærlighet uten å forvente noe tilbake. Anonymkode: df173...a15 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Spør deg selv - tipper du vet det. Om man elsker noen så kjenner man det. Anonymkode: e2357...186
RoH Skrevet 3. februar 2021 #12 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): ts her: blir jo lei meg med tanken på å miste, men klarer ikke kjenne på om jeg bare er glad i eller om jeg elsker. skjønner ikke helt hvordan jeg skal vite det. har vært i forhold i 13 år å merker ting går nedover. betyr det at følelser forsvinner, er jeg bare frustrert over livet mitt. klarer ikke skille de negative tankene for hva det handler om. Anonymkode: 721cb...3d3 Er det vanlige kvinneproblemet det der. Han er klippen og fundamentet, men savner spenningen og litt sånn bad boy, Alternativ to, han er ikke stabil, stoler ikke på han, han hører ikke, ser meg ikke. Ditt valg. Kan garantere deg at uansett hvem du treffer vil et forhold på 13 år gnage. Det er ditt ansvar å ivareta din del av forholdet.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): ts her: blir jo lei meg med tanken på å miste, men klarer ikke kjenne på om jeg bare er glad i eller om jeg elsker. skjønner ikke helt hvordan jeg skal vite det. har vært i forhold i 13 år å merker ting går nedover. betyr det at følelser forsvinner, er jeg bare frustrert over livet mitt. klarer ikke skille de negative tankene for hva det handler om. Anonymkode: 721cb...3d3 Så.....du sliter med ting som ligger 13 år tilbake? Anonymkode: 9fee4...f3e 1
RoH Skrevet 3. februar 2021 #14 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): ja kan jo være mangel på no meningsfylt å fylle hverdagen på. da jeg er delvis ufør, jobber 1-2 ganger i uken. går mye hjemme. ingen venner. generelt et kjedelig liv. forholdet er nødvendigvis ikke no negativt. vi har samliv osv men merker jeg er lei til tider. savner spenning følelsen av begjær osv. Anonymkode: 721cb...3d3 Hæ ja du høres ut som et varp for en med speedo og porsche. Lurt å klage på gubben da. 1
Gjest theTitanic Skrevet 3. februar 2021 #15 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): som overskriften sier: Hvordan vet man at man elsker noen å ikke bare er veldig glad i og avhengig av? Anonymkode: 721cb...3d3 Vanskelig å vite, men jeg syntes det å være glad i kan være nok. Å lete etter en å virkelig elske kan hende aldri skjer. Det viktige er å kunne ha et godt liv sammen og kunne sette pris på det man har.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så.....du sliter med ting som ligger 13 år tilbake? Anonymkode: 9fee4...f3e nei sier bare at vi har vært sammen i 13 år å ting er ikke som det en gang var. Anonymkode: 721cb...3d3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal forklare følelsen. Jeg har jo vært veldig glad i de andre kjærestene mine og, men den dype følelsen jeg har med kjæresten nå, er kun med han jeg har hatt. Han er med i alle mine store valg i livet, og han er selvsagt plass. Når jeg drømmer om bryllup og barn, er det med han som far og ektemann. Den stormende forelskelsen har vel lagt seg noe etter fire år, men den varte lenge, og jeg er fremdeles veldig forelsket. Blir fremdeles helt varm i kroppen om han tar på, eller ser på meg, på en viss måte ☺️ Når vi er fra hverandre, savner jeg han mye, men ikke i den grad at jeg er avhengig av han. Vi har hobbyer og venner på hver vår side, så klarer fint å være vekk fra hverandre en liten stund. Jeg tror kanskje mye av forskjellen ligger der. Han er ikke bare en person jeg kan leve med, han er en jeg ikke ønsker å leve foruten. Han er min viktigste støttespiller i livet, og følelsene er såpass dype, at jeg ikke føler at "glad i" er dekkende nok. Anonymkode: d7cc5...64f 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #18 Skrevet 3. februar 2021 Ganske enkelt, sånn "vet" man innerst inne. Foreldre er man mer avhengi av som barn + pliktkjærlighet/glad i de, men når man blir voksen klarer man seg fint uten de på en måte, selv om man såklart er glad i de.Man kan såklart "elske" forledrene sine også som voksen, men det er jo ikke "selvvalgt" og like "ekte" i min mening Mens ektefelle/livspartner som er "Livet/familien/hjem/bestevenn/elsker og kjærlighet" for resten av livet, som er selvvalgt fordi du genuint elsker vedkommende så mye at du vil tilbringe hele livet sammen/ha et liv sammen er mer dyp kjærlighet. I min mening da - folk elsker, sørger og føler jo forskjellig. Dette er min sannhet, og andre har jo en annen sannhet. Noen er jo bare "glad" i partnerene sine også... Anonymkode: 2aee9...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Skrevet 3. februar 2021 Jeg tror mange er bare avhengige av...og er redde for å være alene. Anonymkode: b8cf4...7f6 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Jeg vet ikke, men jeg er en mann som lurer på akkurat det samme. Hvordan vet man om det man sitter igjen med når forelskelsen er over er en dypere kjærlighet eller bare noe man er blitt vant til? Anonymkode: 067b3...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå