AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #21 Skrevet 5. februar 2021 Pekefinger og langfinger i lette sirkel eller fremogtilbake-bevegelser på klitten. Når jeg kommer presser jeg bare ned mot klitten eller «riser» den lett med samlet fingre. hvis jeg fortsetter å gni «dreper» jeg orgasmen. Gjør jeg det her og i tillegg har noe inne i meg akkurat i det orgasmen starter står spruten samtidig. Anonymkode: c3c97...74c
Pingvinen Skrevet 5. februar 2021 #22 Skrevet 5. februar 2021 mannfolket skrev (På 4.2.2021 den 14.18): Er det ikke herlig hvis mannen suger den inn i munnen og skaper vakuum, men han bruker tungen lett på den? Truseinnlegg hører ikke noe sted hjemme. Klit er for nytelse, tenk på de som har en mikroskopisk gjemt under en masse hudfolden..... Nei det er ikke deilig.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #23 Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 18.33): Good old fashioned 2 fingrer på klitoris i sirkelbevegelser. Får dyp stimulering som gir meg skikkelig intense vagina-sammentrekkende orgasmer. Satisfyer pro 2, vibratorer, og annet stesj funker, men gir ikke like dype og intense orgasmer for min del. Anonymkode: a01a6...40c Nesten samme 😂 1 finger, sirkelbevegelser. Intenst dype sammentrekkende orgasmer. Anonymkode: 9a156...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå