AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hei damer! Hva er deres beste tips for stimulering av klitoris? Altså når dere onanerer, ikke ved hjelp av en partner? Jeg kan jo begynne; i dusjen! Vannstråle med passe temperatur og styrke..! 😉 Anonymkode: 8f8fa...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Dusjen har ALDRI funket for meg. Rart. jeg syns vibrator, magic wand er absolutt best. Men det kan bare brukes i «kampens hete», når man er superkåt. Ellers blir det altfor hard stimuli. Anonymkode: 204cf...83a 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Min klitoris er ganske stor. Når jeg er kåt står den liksom litt ut. Jeg er egentlig flau over den, men når jeg koser meg meg selv kan jeg nesten "onanere" den med to fingre. Anonymkode: 5c54b...c20 1
mannfolket Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Min klitoris er ganske stor. Når jeg er kåt står den liksom litt ut. Jeg er egentlig flau over den, men når jeg koser meg meg selv kan jeg nesten "onanere" den med to fingre. Anonymkode: 5c54b...c20 En drøm, som mann, å få stimulere en klit som du beskriver.... 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Good old fashioned 2 fingrer på klitoris i sirkelbevegelser. Får dyp stimulering som gir meg skikkelig intense vagina-sammentrekkende orgasmer. Satisfyer pro 2, vibratorer, og annet stesj funker, men gir ikke like dype og intense orgasmer for min del. Anonymkode: a01a6...40c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Enig med at dusjen funker kjempebra! Ellers bare 2 fingre på klitten.. Eventuelt med litt ekstra glidemiddel: to fingre inni mens jeg gnir håndflaten på klitoris, DET er digg 😄 Anonymkode: 5cc7f...731 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Dusjen, 1 eller 2 fingre på klitoris evt med en finger inni skjeden, eller vibrator. Anonymkode: 6acae...477
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 mannfolket skrev (15 timer siden): En drøm, som mann, å få stimulere en klit som du beskriver.... Jeg tenker at mange menn vil synes den er rar. Msn kan nesten ta den i munben, og fordi jeg er tynn/slank blir det ekstra tydelig. Det er noen ganger mulig å skimte konturene gjennom truse/bikini og det er litt weird. Truseinnlegg på stranden... Anonymkode: 5c54b...c20
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Vibrator, eneste som funker solo. Anonymkode: 8a068...4eb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #10 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vibrator, eneste som funker solo. Anonymkode: 8a068...4eb Har du prøvd annet? Med slikt maskineri mister du følsomheten og det tar lang tid. Ta 3 ukers pause så prøver du uten. Anonymkode: 196c0...81c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #11 Skrevet 4. februar 2021 To fingre på klitoris fungerer utmerket, men en vibrator er bedre. Det blir mer intens og orgasmen sterkere, da spruter jeg som regel også. Anonymkode: b4fc4...11c 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei damer! Hva er deres beste tips for stimulering av klitoris? Altså når dere onanerer, ikke ved hjelp av en partner? Jeg kan jo begynne; i dusjen! Vannstråle med passe temperatur og styrke..! 😉 Anonymkode: 8f8fa...6bc Vannstråle har jeg aldri skjønt 🤔 Jeg varierer, synes fingre på eller på sidene av klitoris er best. Leketøy varierer, men for meg er det aller beste å kombinere Womanizer med å fingre meg selv sakte med 2 fingre. Anonymkode: 46cbc...3ed
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 Dusjen funker veldig bra for meg. Men gjør jeg det for ofte, er det plutselig veldig vanskelig å komme på andre måter. Det gjelder vibratorer også, men ingen vibrator har funka godt nok til at jeg gidder bruke den ofte. Ellers varierer det hva som funker for meg. To fingre i sirkelbevegelse er det som alltid har funket, men nå for tida så bokstavelig talt runker jeg klitten med forhuden dens/indre kjønnsleppene. Det er sååå deilig... Men veldig slitsomt, da jeg må holde hånda "gal vei" enn om jeg hadde hatt en penis... Jeg har ikke diger klitt, dessverre, det ville vært fantastisk, men jeg har nok kjønnsleppe til å runke den. Anonymkode: c5041...e36
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du prøvd annet? Med slikt maskineri mister du følsomheten og det tar lang tid. Ta 3 ukers pause så prøver du uten. Anonymkode: 196c0...81c Jeg er ikke den du siterer, men har samme erfaring. Har prøvd masse med fingre og tatt pause med vibrator, men fp¨år det bare ikke til! Er misunnelig på dem som klarer det med fingrene, har gitt opp selv. Hadde jeg klart det med fingrene kunne jeg fått orgasme under sex. Det har kun skjedd EN gang på 45 år, og da klinte vi i timesvis uten å ligge sammen, og det endte med oralsex, da fikk jeg min eneste orgasme jeg noensinne har fått med en mann. Jeg er den lett-tente typen som blir våt og superkåt fort, så synes det er så rart. Heldigvis er jeg veldig happy med sexlivet selv om jeg ikke får orgasme. Anonymkode: 52d2a...8c2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Jeg liker å bruke fingrene. De er magiske. Anonymkode: 86420...adb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har du prøvd annet? Med slikt maskineri mister du følsomheten og det tar lang tid. Ta 3 ukers pause så prøver du uten. Anonymkode: 196c0...81c Ja jeg har forsøkt alt mulig du. Noen er bare sånn Anonymkode: 8a068...4eb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 Hitachi magic wand er det eneste som alltid fungerer for meg. En sjelden gang har kjæresten klart å massere meg til orgasme med fingrene, det er egentlig deiligere. Anonymkode: 072b0...231
mannfolket Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at mange menn vil synes den er rar. Msn kan nesten ta den i munben, og fordi jeg er tynn/slank blir det ekstra tydelig. Det er noen ganger mulig å skimte konturene gjennom truse/bikini og det er litt weird. Truseinnlegg på stranden... Anonymkode: 5c54b...c20 Er det ikke herlig hvis mannen suger den inn i munnen og skaper vakuum, men han bruker tungen lett på den? Truseinnlegg hører ikke noe sted hjemme. Klit er for nytelse, tenk på de som har en mikroskopisk gjemt under en masse hudfolden.....
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 12.13): Min klitoris er ganske stor. Når jeg er kåt står den liksom litt ut. Jeg er egentlig flau over den, men når jeg koser meg meg selv kan jeg nesten "onanere" den med to fingre. Anonymkode: 5c54b...c20 Herlig😍 Anonymkode: cc972...15a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #20 Skrevet 5. februar 2021 Dusj, vibrator eller dra buksa opp i musa. Å gå med trange jeans for eksempel stimulerer meg. Det går også på jobb LOL Anonymkode: e0c54...7ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå