Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man bestiller noe med Helthjem, kommer de og ringer på eller legger de pakken utenfor døren? Noen som vet?😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Karoline1907 skrev (1 minutt siden):

Når man bestiller noe med Helthjem, kommer de og ringer på eller legger de pakken utenfor døren? Noen som vet?😅

De ringer ikke på - det er avisbudet som leverer for HeltHjem, så pakkene blir levert der avisen blir levert (postkasse eller dørmatte).

• Liker 1
Skrevet

De ringer ikke på, og de gir ikke beskjed før sent utpå dagen om de ikke klarte å finne adressen din. De tar heller ikke til seg tips om å lese på gateskilt eller postkasser, så det er helt ubrukelig. 

Anonymkode: d5a88...721

Skrevet

Når jeg bestiller med Helt hjem blir pakkene levert på den butikken som leverer ut pakker fra Post Nord.. Så de kommer langt i fra alltid helt hjem!

Anonymkode: 466ae...648

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg bestiller med Helt hjem blir pakkene levert på den butikken som leverer ut pakker fra Post Nord.. Så de kommer langt i fra alltid helt hjem!

Anonymkode: 466ae...648

Her og.... 

Anonymkode: b2df7...5f4

Skrevet

Jeg får alltid pakke fra Helthjem på dørmatten før kl 8 om morgen, så sender de sms om at pakken er levert ca kl 8. De ringer aldri på døra heldigvis, for jeg sover. 

Anonymkode: 7deda...5ac

Skrevet

Jeg har fått pakkene utforbi døra mi. Bor i blokk så de kommer seg inn. Får melding med en gang den er lagt der. 

Anonymkode: 4f5c7...01b

Skrevet

Her henger de den på postkassestativet to hus bortenfor mitt. Prøver unngå å bestille der hvor de leverer.

Når jeg får en sms om levert pakke har den allerede hengt der noen timer siden det er avisbudet som leverer den.

Anonymkode: e1325...139

Skrevet

Jeg fikk melding om at de ikke fant fram, og at jeg måtte oppdatere adressen min, hva skjer da? De må jo bare levere den i en butikk eller noe hvor jeg kan hente den, håper ikke jeg bare får melding om at jeg ikke får pakken...

Anonymkode: 5e996...b1f

Skrevet

Hold deg unna helthjem! Se på tv2 hjelper deg , god grunn til det..

Anonymkode: 93d42...a97

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hold deg unna helthjem! Se på tv2 hjelper deg , god grunn til det..

Lært det nå😭

Anonymkode: 5e996...b1f

Skrevet

Skulle ønske helthjem gikk konk... det hadde de fortjent etter all drit og elendig kundeservice de har mot folk... 🤮🤮

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...