Gå til innhold

Farmen kjendis 2021 - spoilertråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Samtalen mellom EK og Signy var rar. Synes ikke EK har vært så passiv som hun fremstilte det som. Er det klippen som har gjort det rart...?

Anonymkode: bf40e...7bd

Det tror jeg. Mye av inntrykket mitt av EK baseres på hvordan hun har fremstått i en-til-en i kamera samtalene. Da har hun virket mer frempå. 

Anonymkode: fb3e2...cde

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså det er jo ingen tvil om at EK har mye peiling på gårdsdrift, så det kan jo også handle om at hun ikke får plass til den biten. At hun føler de undergraver det hun kan, kanskje. Jeg vet ikke.

Anonymkode: dc2f2...a06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hva tenker vi om Thomas som førstekjempe?? Litt av en trade han holdt da han ble valgt. Jeg er spent på hvem han velger til andrekjempe. Tipper på Øde eller Terje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (1 time siden):

Så, hva tenker vi om Thomas som førstekjempe?? Litt av en trade han holdt da han ble valgt. Jeg er spent på hvem han velger til andrekjempe. Tipper på Øde eller Terje. 

Altså, hva skal man si??? Jeg skjønner at man ikke blir jublende glad for å bli valgt til førstekjempe, men dette var vel på grensen til å reagere som en fireåring  som taper i stigespill. Beundringsverdig av Sølje å gi ham en klem etter den tiraden han kom med. Men hun hevet seg vel over det og oppførte seg som en voksen.  

Anonymkode: d59ee...45f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Felberg driter seg fullstendig ut. Håper han velger Lasse, så vi får se dem i tautrekking 😁

Anonymkode: cf25b...36a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen kan påstå at Thomas tok dette som en mann😅 puh for en utblåsning..

Men dessverre, nå er jeg 99% sikker på at Øde blir valgt som 2. kjempe..😌 Lasse trenger jo ikke bekymre seg for ingen tør velge han og jentene sklir igjennom til finaleuka uten motstand...🙄

Anonymkode: 44510...37b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, hva skal man si??? Jeg skjønner at man ikke blir jublende glad for å bli valgt til førstekjempe, men dette var vel på grensen til å reagere som en fireåring  som taper i stigespill. Beundringsverdig av Sølje å gi ham en klem etter den tiraden han kom med. Men hun hevet seg vel over det og oppførte seg som en voksen.  

Anonymkode: d59ee...45f

Ja, det var ganske drøyt. Det var jo enda verre enn da Espen ble valgt for andre gang 😑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooff...den utblåsningen til Thomas var PINLIG. 😳 Maken til ustabil type når ting ikke går hans vei, må være utrolig ubehagelig å jobbe med en slik fyr. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Vampyrina said:

Ja, det var ganske drøyt. Det var jo enda verre enn da Espen ble valgt for andre gang 😑

Har Espen blitt valgt to ganger?

Anonymkode: 80bf3...83e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har Espen blitt valgt to ganger?

Anonymkode: 80bf3...83e

Han ble vel valgt som 2. kjempe den første uka, og 1. kjempe uka etter, om jeg ikke husker feil?

Anonymkode: 50744...c4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig barnslig og latterlig reaksjon av Thomas, han viser tydeligvis sitt sanne jeg nå. Han er sikkert en fin og hyggelig fyr ellers, men makan til umodenhet når noe går ham imot.

Anonymkode: 50744...c4d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var morsomt at Thomas henger seg sånn opp den grønnsakshagen, de skal jo kun være der i litt over en uke til... så om de tomatene dør så tror jeg de skal overleve. Hvis de klarer ukesoppdraget så får de jo også mat på markedet! 

forøvrig så syns jeg han har vist en side under hele oppholdet som jeg ikke liker, alltid tenkt at han er en hyggelig og raus kar. Men fått motsatt inntrykk etter farmen. 

spent på hvem han velger!!!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvem har faget kokosen tro?

Anonymkode: 0bce9...2c0

Det med koksen var veldig spesielt... 🙄 Ser liksom ikke for meg a noen har sabotert heller. 

Endret av Vampyrina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvem har faget kokosen tro?

Det er en naturlig reaksjon som skjer nå revet kokosnøtt kommer i kontakt med luft og blir liggende ubehandlet. Ikke noe mer mistenkelig enn det. 

Anonymkode: 946b2...7bc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere er 2. kjempen som klikker?
Jeg tror det er Terje. Og med sin fulle rett til å gjøre det. 

Hvem får Thomas besøk av i kjempehytten?

Tipper det er Espen, EK og Sølje. 

Blir han sendt hjem for juks eller blir det en skikkelig stygg tvekamp?

Spennende 😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se for meg Lasse klikke sånn, han virker rolig og sindig. Men det KAN jo være han. 
Øde tror jeg ikke det er! Da blir jeg meget overrasket, for å si det sånn. Men for all del, alt kan skje.

Terje er kanskje mest sannsynlig. 
Tror ikke Thomas velger Espen, men av det jeg leste høres det helt klart ut som noe han kunne funnet på å gjøre. 

Det blir spennende! Bare synd produksjonen ikke fikk alt på kamera. 

Anonymkode: f070a...ddf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...