Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne at jeg ikke lærer. Men nå har jeg lært! Ehe

Farget håret hjemme i noe som skulle bli kald blond, men endte opp både gyllen og blå, og i visse lys, litt grønn. Skal til frisøren og fikse dette, og er ikke keen på å blakke meg helt. De snakket om avfarging før striper, men at vi kunne vente og se om fargen kunne slippe litt når jeg vasker håret, og da får jeg jo spart litt penger. 

Finnes det en rensesjampo som er god på å få ut farge? Ikke avfarging, det tør jeg ikke hjemme. Har prøvd head&shoulders, men den etterlot bare håret mitt tørt og porøst.

Anonymkode: d179e...679

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kan ikke skjønne at jeg ikke lærer. Men nå har jeg lært! Ehe

Farget håret hjemme i noe som skulle bli kald blond, men endte opp både gyllen og blå, og i visse lys, litt grønn. Skal til frisøren og fikse dette, og er ikke keen på å blakke meg helt. De snakket om avfarging før striper, men at vi kunne vente og se om fargen kunne slippe litt når jeg vasker håret, og da får jeg jo spart litt penger. 

Finnes det en rensesjampo som er god på å få ut farge? Ikke avfarging, det tør jeg ikke hjemme. Har prøvd head&shoulders, men den etterlot bare håret mitt tørt og porøst.

Anonymkode: d179e...679

En mad masse sulfat, og ja håret blir tørt og porøst da. Ser h&s har sulfat i, så du kommer ikke unna tørt hår om du vasker ut fargen. 

Anonymkode: b956a...c93

Skrevet

Du kan prøve bakepulver blandet i vann. Der etter eddik blandet i vann 

Anonymkode: b956a...c93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...