Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har møtt en mann, som du virkelig liker, også får du en advarsel ang denne mannen fra noen som vet hvem han er, hvor mye ville du lagt i denne advarselen?

Vedkommende som advarer deg kjenner han ikke, har bare fått et dårlig inntrykk av han. Det går ikke på at han er voldelig, utro eller lignende, går kun på måten vedkommende har oppfattet han på.

Anonymkode: 9573c...6fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si når jeg ikke vet hva det gjelder, men jeg hadde uansett brukt litt tid på å fiske informasjon selv fra denne mannen. Kanskje til og med spurt rett ut.

• Liker 3
Skrevet

Det kan ihvertfall være lurt å ha det i minne,og være litt oppmerksom på om du legger merke til noe selv.

Anonymkode: c19a1...1a4

• Liker 5
Skrevet

Jeg har opplevd dette to ganger. Begge gangene kom advarslene som senere har vist seg at var interessert i meg (han ene ønsket bare å ligge med meg, han andre var betatt og ønsket et forhold). I ettertid føler jeg meg sikker på at de advarte for å få bort konkurrenten... Jeg er nå gift med han og har aldri sett noe til personlighetstrekkene de advarte mot. 

Anonymkode: c404b...f97

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vedkommende som advarer deg kjenner han ikke, har bare fått et dårlig inntrykk av han.

Dette gjør at jeg ikke ville vektlagt det selv i alle fall. Det er godt mulig "tysteren" har en agenda med sladringen på fyren. 

Skrevet

Jeg har opplevd å fått en advarsel og det stemte. Jeg vet ikke fra hvem, men tror det var fra hans nabo. Senere i forholdet kom også noen av hans venner med noen "stikk" som også har stemt i ettertid. 

Vanskelig å si, kan også være en konkurrent...!

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk høre litt av hvert fra en bitter eks og noe av det stemte. 

Jeg tenker man skal høre på det som blir sagt og ha det litt i bakhodet, men samtidig gi han en sjangs. Så lenge det ikke er snakk om alvorlige ting. 

Anonymkode: 6da86...f10

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om du har møtt en mann, som du virkelig liker, også får du en advarsel ang denne mannen fra noen som vet hvem han er, hvor mye ville du lagt i denne advarselen?

Vedkommende som advarer deg kjenner han ikke, har bare fått et dårlig inntrykk av han. Det går ikke på at han er voldelig, utro eller lignende, går kun på måten vedkommende har oppfattet han på.

På hvilken måte har vedkommende fått ett dårlig inntrykk av han hvis de ikke kjenner hverandre? Har de møttes noen ganger?

Anonymkode: 0259a...eca

Skrevet

Jeg ville ikke tatt det veldig alvorlig hvis vedkommende ikke kjenner han. Er det en god venn av deg? Kan hende at han kjenner igjen personlighetstypen.

Hva sier magefølelsen din generelt. Har du merket noen røde flagg? Før du fikk advarselen også?

Gleder du deg til å treffe kjæresten din? Hver dag?

Anonymkode: 05966...5ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er denne noen en mann, er han sikkert bare sjalu. Dessuten er inntrykket helt avhengig av øyet som ser.

Anonymkode: 1a2c2...8b7

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Advarsler fra en som ikke kjenner han bør du ta med en klype salt. Den dårlige følelsen kan han ha fått pga sladder.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja jeg har opplevd noe lignede. Ble betatt av en utrolig kjekk mann, og fikk en "advarsel" fra en kollega av meg om at jeg burde holde meg unna, at han ik var bra- uten at hun kunne si mer om dette... 

Vel hun hadde RETT! Jeg overså advarselen, nettopp pga de var så vage, og endte opp i 2 års helvette. Mishandling, sykelig sjalu, vold, utroskap, og drapsforsøk... 

Så jeg ville ha hørt etter.. 

Anonymkode: c9f00...a4a

• Liker 2
Skrevet

Spørs jo hva det gjelder og hvem advarselen kommer fra. 

Anonymkode: d594d...1dc

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger bør man høre på advarsler, jeg burde for eksempel ha gjort det. Men som personen over meg sier, kommer jo helt an på hvem/hva/hvorfor.

Anonymkode: 2f739...df3

Skrevet

Spørsmålet er for lite informativt, så dette blir for vagt å svare på.

Anonymkode: db594...ea0

Skrevet

Om det bare går på noe som kan komme av dårlig matchende personlighet så ville jeg ikke lagt stort i det med mindre den som sa det er en person jeg vet er veldig lik meg selv.

Om det gikk på vond, utroskap, eller økonomisk utroskap, eller at vedkommende ikke klarer å holde på en jobb, stoffmisbruk, alkoholisme eller sånne ting så ville jeg blitt betenkt om det så var en vilt fremmes som sa det. Så fullstendig avhengig av hva det gjelder og hvem som er kilden.

Anonymkode: 27924...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...