Kafka Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 @#%!! Ja.. F.o.m. i dag ser denne tjenesten ut til å ha blitt en betalings-tjeneste. Vel, det 'var' for godt til å være sant egentlig, så.. Absolutt verdt pengene dersom 'du' ikke kjenner tjenesten
Nella Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Grrr 70,- for en mnd da gitt. Ja,ja. Må leite frem noe annet da.
Superlammet Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 jammen dette programmet har man da på jobben.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. august 2005 #6 Skrevet 17. august 2005 Nå ble jeg fryktelig provosert! Og det skal mye til for å provosere meg. I mitt arbeide skriver jeg engelsk 95% av tiden, og trenger sårt en ordbok. Men så lenge jeg bor i utlandet er jo ikke en norsk-engelsk ordbok på datan det jobben prioriterer. Ser ut til at jeg må kjøpe meg en murstein av en ordbok da eller skrive en liten fin søknad om mulighetene for å få en norsk-engelsk dataordbok.
Grooo Skrevet 17. august 2005 #7 Skrevet 17. august 2005 Ser ut til at jeg må kjøpe meg en murstein av en ordbok da eller skrive en liten fin søknad om mulighetene for å få en norsk-engelsk dataordbok. ← Går det ikke ann å overtale sjefen til å kjøpe en enbrukerlisens feks på ordnett til deg da? Koster ikke mer enn 400 kr i året...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå