AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Har en relasjon som jeg «må» møte et par ganger pr måned. Jeg er veldig tiltrukket av vedkommende og føler nok at han også har en viss tiltrekning, muligens ? Stor aldersforskjell, mye yngre og han ser kanskje på meg som ganske gammel i grunn. Eller.., litt forvirrende dette. Hvordan sjekke ut om han liker meg (kun for sex) uten å spørre direkte? Anonymkode: e5559...b5b
TinaChristina Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Hvis du er "gammel" så burde du ha lært deg dette til nå. Man vet om de kun er ute etter sex. Da tar de sjelden kontakt blant annet, svarer ikke alltid og de viser ikke interesse for deg utover overfladiske ting. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Jeg merker det aldri. Eventuelt så har jeg bare ikke møtt noen som har lyst til å ha sex med meg. 😂 Anonymkode: ded37...b51 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Hvis du er seksuelt tiltrukket av noen, har du en del “give aways”. Det er relativt lett å se på kroppsspråket til en dame når hun er interessert. Hvilken vei kroppen er rettet, hvor åpent hun gestikulerer, hvor øynene vandrer, størrelsen på pupillene, hvis du ler av ting vi sier som ikke egentlig er så veldig morsomt. Hvis hun sitter å fikler med håret sitt eller smykkene sine. Isolert sett trenger ikke noe av dette å bety noe, men sammensatt får det en mening. Folk er selvfølgelig forskjellig, er du sjenert kan det være vanskeligere å lese. Anonymkode: b66c8...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du er seksuelt tiltrukket av noen, har du en del “give aways”. Det er relativt lett å se på kroppsspråket til en dame når hun er interessert. Hvilken vei kroppen er rettet, hvor åpent hun gestikulerer, hvor øynene vandrer, størrelsen på pupillene, hvis du ler av ting vi sier som ikke egentlig er så veldig morsomt. Hvis hun sitter å fikler med håret sitt eller smykkene sine. Isolert sett trenger ikke noe av dette å bety noe, men sammensatt får det en mening. Folk er selvfølgelig forskjellig, er du sjenert kan det være vanskeligere å lese. Anonymkode: b66c8...9a3 vel, de av oss med sosial angst kan fort misforstås som rene cougarer😂 Anonymkode: 04813...9a9 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Vi merker det lenge før de har skjønt det selv. De smiler bare til noe de liker, og tenker ikke lenger. Anonymkode: 9b69d...331
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi merker det lenge før de har skjønt det selv. De smiler bare til noe de liker, og tenker ikke lenger. Anonymkode: 9b69d...331 Hmm smiler jo mye jeg, men har ikke lyst på alle mennene jeg smiler til. Ts Anonymkode: e5559...b5b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg merker det aldri. Eventuelt så har jeg bare ikke møtt noen som har lyst til å ha sex med meg. 😂 Anonymkode: ded37...b51 Jo det har du helt sikkert 😉 Anonymkode: e5559...b5b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 CaramelDevil skrev (5 timer siden): Hvis du er "gammel" så burde du ha lært deg dette til nå. Man vet om de kun er ute etter sex. Da tar de sjelden kontakt blant annet, svarer ikke alltid og de viser ikke interesse for deg utover overfladiske ting. For denne mannen er det er ikke naturlig å ta kontakt med meg for annet enn business. Så det bør egentlig bare ligge på et profosjonelt nivå. Bare jeg som har sånn lyst på han😏 Anonymkode: e5559...b5b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Ja, denne er enkel. Damer har ALLTID lyst på meg. Anonymkode: eff69...307
Drizzt Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Jeg skrev mye annet først, men tenker jeg skal gi deg bare et eksempel her, så får du bestemme hva du vil gjøre: En dame jeg jobbet med for lenge siden havnet i lignende situasjon hvor den utvalgte var en representant for firma vi samarbeidet med. Hun ble så kåt hver gang han kom til kontoret for å prate med sjefen at jeg kunne se på henne at hun var nesten på kanten av å angripe ham 😄 Han var noen år yngre enn henne og sant skal være sant ganske attraktiv, så jeg forsto kjemien. Etter noen måneder med lidelse samlet hun mot og tok heisen ned sammen med ham da han skulle dra. Hva som ble sagt mellom dem i heisen fikk jeg aldri vite, men det ble en natt på hotell sammen og det ble med den ene natta. Hun syntes ikke de passet så godt i senga, så hun mistet interessen etter det. Er det bare sex du er på jakt etter eller noe mer? Tenk godt om hvordan dette kan påvirke deres proff forhold. Nå er jeg ikke en mann, men jeg kunne tydelig se på menn, spesielt i mine yngre år, hva de hadde i tankene. Det var blikket, pusten, kroppens stilling og alt ved dem utstrålte akkurat hva de tenkte på. Er det en mann som ikke viser så tydelig følelsene sine, så blir det vanskelig å lese. Du har bare 1 måte å få vite det på - ta det første steget.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #12 Skrevet 4. februar 2021 Drizzt skrev (14 timer siden): Jeg skrev mye annet først, men tenker jeg skal gi deg bare et eksempel her, så får du bestemme hva du vil gjøre: En dame jeg jobbet med for lenge siden havnet i lignende situasjon hvor den utvalgte var en representant for firma vi samarbeidet med. Hun ble så kåt hver gang han kom til kontoret for å prate med sjefen at jeg kunne se på henne at hun var nesten på kanten av å angripe ham 😄 Han var noen år yngre enn henne og sant skal være sant ganske attraktiv, så jeg forsto kjemien. Etter noen måneder med lidelse samlet hun mot og tok heisen ned sammen med ham da han skulle dra. Hva som ble sagt mellom dem i heisen fikk jeg aldri vite, men det ble en natt på hotell sammen og det ble med den ene natta. Hun syntes ikke de passet så godt i senga, så hun mistet interessen etter det. Er det bare sex du er på jakt etter eller noe mer? Tenk godt om hvordan dette kan påvirke deres proff forhold. Nå er jeg ikke en mann, men jeg kunne tydelig se på menn, spesielt i mine yngre år, hva de hadde i tankene. Det var blikket, pusten, kroppens stilling og alt ved dem utstrålte akkurat hva de tenkte på. Er det en mann som ikke viser så tydelig følelsene sine, så blir det vanskelig å lese. Du har bare 1 måte å få vite det på - ta det første steget. Takk for svar. Bare på jakt etter sex, men en slik relasjon som kan gjøre det pinlig i ettertid. Holder meg på matta 😬 Anonymkode: e5559...b5b
Drizzt Skrevet 4. februar 2021 #13 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Bare på jakt etter sex, men en slik relasjon som kan gjøre det pinlig i ettertid. Holder meg på matta 😬 Anonymkode: e5559...b5b Det kommer uansett til å bli annerledes i det han skjønner hva du vil. Det blir pinlig uansett hver gang dere møtes i etterkant. Jeg har det som prinsipp og har hatt det hele yrkeslivet at jeg ikke blander yrkesforhold og private forhold sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #14 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): vel, de av oss med sosial angst kan fort misforstås som rene cougarer😂 Anonymkode: 04813...9a9 Amen😆 Anonymkode: f7269...bd6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #15 Skrevet 4. februar 2021 Nei, jeg merker det ikke fort. Det har hendt jeg har spurt kjerringa om sex, og hun sier litt oppgitt: "ja, merker du ikke at jeg er klar for det?" Kvinner gir ganske vage hint og det er litt risky å anta at hun vil ha sex. Du bør være ganske tydelig. Anonymkode: 954b8...056
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #16 Skrevet 4. februar 2021 Drizzt skrev (58 minutter siden): Det kommer uansett til å bli annerledes i det han skjønner hva du vil. Det blir pinlig uansett hver gang dere møtes i etterkant. Jeg har det som prinsipp og har hatt det hele yrkeslivet at jeg ikke blander yrkesforhold og private forhold sammen. Skjønner ! Da bør jeg være litt skamfull fremover 🤭 Anonymkode: e5559...b5b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #17 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nei, jeg merker det ikke fort. Det har hendt jeg har spurt kjerringa om sex, og hun sier litt oppgitt: "ja, merker du ikke at jeg er klar for det?" Kvinner gir ganske vage hint og det er litt risky å anta at hun vil ha sex. Du bør være ganske tydelig. Anonymkode: 954b8...056 Aha, men i forhold spør jeg direkte, kan ikke misforstås, «skal vi knulle?» liksom 😂 Anonymkode: e5559...b5b
Bamseklemmer Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Ja det må jeg si... ett sikkert tegn er at hun blir så kåt at det blir en dam under henne😅
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 Peise umulig for menn å merke om en dame er interessert eller ikke. I alle fall når det gjelder kun sex. Så her må du nok gjøre ting mer åpenbart! Anonymkode: bcb68...81a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #20 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 11.17): vel, de av oss med sosial angst kan fort misforstås som rene cougarer😂 Anonymkode: 04813...9a9 Den var ny! Anonymkode: 5ddfa...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå