AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hei. Jeg var i butikken i går kveld å skulle ha noe i frysedisken som lå helt bakerst. Det var få igjen så måtte lene meg inntil/oppå frysedisken for å få taki det jeg skulle ha. Fikk da den kanten presset mot magen. Tenkte ikke på dette da det skjedde, men har bekymret meg i natt og i dag morges for om dette kan ha skadet baby i magen? Kan han bli "most" eller knekke armer bein? Kan ikke huske å ha kjent han bevege seg i går kveld etter det skjedde, (mye mulig han gjorde det, bare at jeg ikke husker fordi jeg ikke tenkte over det da)/og har kunt kjent et par spark i dag. Er så redd noe har skjedd med lille i magen og går bare rundt å venter på å kjenne bevegelser. Anonymkode: dd5f7...74f
wahaj Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei. Jeg var i butikken i går kveld å skulle ha noe i frysedisken som lå helt bakerst. Det var få igjen så måtte lene meg inntil/oppå frysedisken for å få taki det jeg skulle ha. Fikk da den kanten presset mot magen. Tenkte ikke på dette da det skjedde, men har bekymret meg i natt og i dag morges for om dette kan ha skadet baby i magen? Kan han bli "most" eller knekke armer bein? Kan ikke huske å ha kjent han bevege seg i går kveld etter det skjedde, (mye mulig han gjorde det, bare at jeg ikke husker fordi jeg ikke tenkte over det da)/og har kunt kjent et par spark i dag. Er så redd noe har skjedd med lille i magen og går bare rundt å venter på å kjenne bevegelser. Anonymkode: dd5f7...74f Nei, det er ikke farlig. De tåler mye inni der. Tenker tilbake på da jeg ventet nr to og tre og de andre barna hoppa på magen min osv 🤭
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Okei, tusen takk for svar🙂 da skal jeg prøve å roe nervene litt, så begynner han nok å sprelle etterhvert. Anonymkode: dd5f7...74f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Absolutt ikke farlig. Babyen er beskyttet av masse fostervann, og det som kan være farlig er kraftige slag mot magen slik at morkaken løsner. Det er derfor man skal være forsiktig med kontaktidretter og ridning f.eks. Men press eller støt mot magen som ikke er så kraftige går helt fint 😊 Anonymkode: a237b...cde
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt ikke farlig. Babyen er beskyttet av masse fostervann, og det som kan være farlig er kraftige slag mot magen slik at morkaken løsner. Det er derfor man skal være forsiktig med kontaktidretter og ridning f.eks. Men press eller støt mot magen som ikke er så kraftige går helt fint 😊 Anonymkode: a237b...cde Var jo det jeg trodde, at de tåler ganske mye, men ble nå ganske bekymret likevel. Tusen takk for beroliggende svar🙂 Anonymkode: dd5f7...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå