Gå til innhold

Hvor fort gravid etter slutt på prevensjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Kristinenysjerrig
Skrevet

Hei :) Gått på p-piller/minipiller men har sluttet. Lurer på hvor lang tid det tok før dere slutten til positiv test. Og hvor tidlig dere tok test? Vært gravid 2 ganger, en gang med uhell og andre gangen på selve pillen så er ganske fruktbar😅Så litt spent. Sluttet på pillen i slutten av januar (så ikke leenge siden, så vet seff at kroppen gjerne vil stille seg tilbake og at det kan ta tid)☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tok det 4 måneder fra slutt til positiv test og baby på vei😊 

Skrevet

Etter å ha brukt p-piller i mange år ble jeg gravid måneden etter at jeg sluttet 😮 

Anonymkode: b6603...9e7

Gjest Kristinenysjerrig
Skrevet

Oii spennende!😍

Skrevet

Tok 1,5år etter p-pilleslutt her.
Men bare 4mnd etter fødsel.

Anonymkode: 1dea4...681

Skrevet
Kristinenysjerrig skrev (1 time siden):

Hei :) Gått på p-piller/minipiller men har sluttet. Lurer på hvor lang tid det tok før dere slutten til positiv test. Og hvor tidlig dere tok test? Vært gravid 2 ganger, en gang med uhell og andre gangen på selve pillen så er ganske fruktbar😅Så litt spent. Sluttet på pillen i slutten av januar (så ikke leenge siden, så vet seff at kroppen gjerne vil stille seg tilbake og at det kan ta tid)☺️

Jeg hadde gått på p-piller i 12år, ble gravid på første forsøk etter p-pilleslutt! :) Lykke til med prøvingen! Siden det har vist seg at du er såpass fruktbar tidligere så blir du sikkert raskt gravid :) Bare prøv å ikke la prøvingen gå helt til hodet for deg, tror det stresset rundt det kan gjøre at det tar lenger tid enn det trenger :) Sjekk en app som viser ca når du har eggløsning , og ha det litt ekstra gøy den uken rundt 😍

Anonymkode: 2a376...d88

Skrevet

Gikk på p-piller i 8 år, og ble gravid på første forsøk 🙂 Hadde vel og merke vært hos gynekolog å sjekket om alt sto bra til da jeg sluttet, og fikk beskjed om at jeg hadde veldig "værpesyke" egg haha 😄 Lykke til🤞

Anonymkode: 5f9dd...209

Skrevet

Gikk på p-piller i 10år og sluttet i september 2020. Ble gravid på første forsøk, men den endte i en kjemisk. Er nå på 5. måned

Gjest Kristinenysjerrig
Skrevet

Tusentakk for alle svar🥰 sluttet på pillen nå nylig hatt sex hver dag siden, så krysser fingrer for at det setter seg😇

Gjest Kristinenysjerrig
Skrevet

Aner ikke når jeg skal ha mensen da menn får forsøke sjekke om noen uker :)

Skrevet

Ble gravid under første eggløsning mnd etter pilleslutt 🙂 denne gang ble jeg gravid med kondom.. Så jeg er som deg 🙃 

Anonymkode: 70233...2d5

Skrevet

Testet forresten på 9 dpo med tydelig strek sist, denne gang testet jeg dagen jeg skulle ha mensen da jeg ikke regnet med noe svangerskap. 

Anonymkode: 70233...2d5

Skrevet

10 måneder med første og 9 måneder med andre. Gikk på microgrynon.

Anonymkode: fb4db...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...