Gjest Kristinenysjerrig Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Hei Gått på p-piller/minipiller men har sluttet. Lurer på hvor lang tid det tok før dere slutten til positiv test. Og hvor tidlig dere tok test? Vært gravid 2 ganger, en gang med uhell og andre gangen på selve pillen så er ganske fruktbar😅Så litt spent. Sluttet på pillen i slutten av januar (så ikke leenge siden, så vet seff at kroppen gjerne vil stille seg tilbake og at det kan ta tid)☺️
Matrosen Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Her tok det 4 måneder fra slutt til positiv test og baby på vei😊
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Etter å ha brukt p-piller i mange år ble jeg gravid måneden etter at jeg sluttet 😮 Anonymkode: b6603...9e7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Tok 1,5år etter p-pilleslutt her. Men bare 4mnd etter fødsel. Anonymkode: 1dea4...681
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Kristinenysjerrig skrev (1 time siden): Hei Gått på p-piller/minipiller men har sluttet. Lurer på hvor lang tid det tok før dere slutten til positiv test. Og hvor tidlig dere tok test? Vært gravid 2 ganger, en gang med uhell og andre gangen på selve pillen så er ganske fruktbar😅Så litt spent. Sluttet på pillen i slutten av januar (så ikke leenge siden, så vet seff at kroppen gjerne vil stille seg tilbake og at det kan ta tid)☺️ Jeg hadde gått på p-piller i 12år, ble gravid på første forsøk etter p-pilleslutt! Lykke til med prøvingen! Siden det har vist seg at du er såpass fruktbar tidligere så blir du sikkert raskt gravid Bare prøv å ikke la prøvingen gå helt til hodet for deg, tror det stresset rundt det kan gjøre at det tar lenger tid enn det trenger Sjekk en app som viser ca når du har eggløsning , og ha det litt ekstra gøy den uken rundt 😍 Anonymkode: 2a376...d88
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Gikk på p-piller i 8 år, og ble gravid på første forsøk 🙂 Hadde vel og merke vært hos gynekolog å sjekket om alt sto bra til da jeg sluttet, og fikk beskjed om at jeg hadde veldig "værpesyke" egg haha 😄 Lykke til🤞 Anonymkode: 5f9dd...209
Bruspulver Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 Gikk på p-piller i 10år og sluttet i september 2020. Ble gravid på første forsøk, men den endte i en kjemisk. Er nå på 5. måned
Gjest Kristinenysjerrig Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Tusentakk for alle svar🥰 sluttet på pillen nå nylig hatt sex hver dag siden, så krysser fingrer for at det setter seg😇
Gjest Kristinenysjerrig Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Aner ikke når jeg skal ha mensen da menn får forsøke sjekke om noen uker
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #11 Skrevet 3. februar 2021 Ble gravid under første eggløsning mnd etter pilleslutt 🙂 denne gang ble jeg gravid med kondom.. Så jeg er som deg 🙃 Anonymkode: 70233...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #12 Skrevet 3. februar 2021 Testet forresten på 9 dpo med tydelig strek sist, denne gang testet jeg dagen jeg skulle ha mensen da jeg ikke regnet med noe svangerskap. Anonymkode: 70233...2d5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 10 måneder med første og 9 måneder med andre. Gikk på microgrynon. Anonymkode: fb4db...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå