AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Må jo bare le av dette her. 3 barn har vi, som jo har sine sykdomsperioder på vinteren. Nå er 2 åringen i karantene på grunn av smitte i barnehagen (sin 2.gang). Eldste har vært 2 ganger i karantene + hjemmeskole. Og jeg har vært en gang i karantene. Pjotten på 4 mnd får jo ikke treffe folk omtrent 🤷♀️ Må jo bare le litt av det, men litt bitter på at permisjonstiden ble som den ble, det er jeg (ble gravid før corona kom, bare for å ha sagt det). Men nå trenger jeg aktivitetstips til 2 åringen? Er for kaldt for minsten å gå ut, så vi må bli inne frem til samboeren kommer hjem i hvertfall. Så inneaktiviteter 😀 Anonymkode: bc37c...04b 1
H a n n e Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Jeg er selv hjemme med en syk 2 åring. Akkurat no så går det i barnetv. 🙈 Tenkte vi skulle bake boller om en stund. Jenta mi liker å male/tegne. I går laget jeg ei hinderløype som var veldig kjekt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Mine tips (mine er eldre, men tror det kan være populært uansett alder): Telttur på stua... Med liggeunderlag, puter, dyner, lommelykt osv. Fargebad/badekuler da får du valset badet mens du passer. Bake. Husarbeid (savner alderen når det var gøy). Dryppe stearinlys i vann (da må du være tilstede, og ellers ha kontroll på lightere) men veldig artig. Lage iskunst (vann i ballong, farge med konditorfarge, putte inn Lego eller lignende). Hjemmekino. Så frø, særlig karse er raskt. Papirfly. Ny LEGO, puslespill, perler, lage smykker og armbånd... YouTube (barneyoga mm). Stilleleken 😉 Kan sikkert finne på mer Anonymkode: 06494...5a0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må jo bare le av dette her. 3 barn har vi, som jo har sine sykdomsperioder på vinteren. Nå er 2 åringen i karantene på grunn av smitte i barnehagen (sin 2.gang). Eldste har vært 2 ganger i karantene + hjemmeskole. Og jeg har vært en gang i karantene. Pjotten på 4 mnd får jo ikke treffe folk omtrent 🤷♀️ Må jo bare le litt av det, men litt bitter på at permisjonstiden ble som den ble, det er jeg (ble gravid før corona kom, bare for å ha sagt det). Men nå trenger jeg aktivitetstips til 2 åringen? Er for kaldt for minsten å gå ut, så vi må bli inne frem til samboeren kommer hjem i hvertfall. Så inneaktiviteter 😀 Anonymkode: bc37c...04b Bake, male, trolldeig, lage hinderløype med puter og madrasser, lage hytte/romskip/slott osv av tepper og bord, leke gjemsel, se på film, osv. Kos dere😃 Anonymkode: ecd79...d42
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Hvor gammel er eldste? Kan hen og 2 åringen gå ut en tur i hagen, eller at eldste passer baby mens du og 2 åringen er ute? Hvis hen går på skolen, er de jo gjerne ferdige i 13-tiden. Anonymkode: fab77...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå