AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #1 Skrevet 3. februar 2021 Vi gifter oss om ikke så lenge og jeg har litt lyst å ta en tatovering til ære for han (kjærligheten jeg har for han). MEN jeg vet jo mange ikke synes dette er lurt. Jeg vil vise at jeg virkelig elsker han og setter pris på han! Men jeg trenger da forslag og ideer til hvordan tatoveringen bør være. Jeg ser for meg noe litt enkelt, ikke stort (maks 5x5cm). Og jeg tenker det ikke bør så navnet hans eller noe annet som direkte knytter tatoveringen til han, altså tatoveringen må være symbolsk. Jeg har tenkt på et enkelt hjerte også, men det trenger ikke nødvendigvis å være det. Anonymkode: 1eaf5...cca
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Folk har sett for mye amerikanske tattoo-shows og kommer til å spørre deg "hva betyr den" hele tiden om du tar noe symbolsk, så du blir litt stuck med å gjenfortelle om hva du gjorde i din dumme ungdom med han som nå er eks. Nå er jeg pessimist da, det er jo for all del god sjanse for at det blir dere resten av livet altså Men du slipper ikke unna å måtte fortelle folk som ser det hjertet hvem det er for. Anonymkode: 3031a...f23 1
Kristin70 Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi gifter oss om ikke så lenge og jeg har litt lyst å ta en tatovering til ære for han (kjærligheten jeg har for han). ... Jeg vil vise at jeg virkelig elsker han og setter pris på han! Anonymkode: 1eaf5...cca Viser du ikke at du virkelig elsker han med å gifte deg med han? 9
teknosilje Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Ikke for å være frekk eller nedlatende, men jeg tenker at om det hadde vært noe for deg, så hadde du visst hva du ville tatovere... Jeg har aldri tatovert meg, nettopp pga dette. Jeg har ingen aning om hva det ev skulle vært. 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Sjekk ut Amir Inks for å få idéer til minimalistiske tattoo's. Anonymkode: 7a0bb...657
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Ikke tatover deg om du ikke er helt sikker på hva du vil ha. Jeg kan gjerne tatovere meg jeg, men har aldri vært sikker i mer enn en måned eller to på hva jeg vil ha på kroppen min. Jeg syns, personlig, at du bør vite hva du vil ha i et års tid før du faktisk tatoverer deg. Dette skal være på kroppen din resten av ditt liv. Anonymkode: 8cecf...395 1
RockyRose Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Vi tok evighetsteiknet på innsida av handleddet etter 1 år som kjærestar når eg var 18 år. Veldig risky, og veldig femi på mannen 😂 Heldigvis har vi haldt ut, og er no gift etter mange år ilag. Men eit tips er i alle fall å ikkje tattovere namn, ikkje noko du ikkje kan tattovere over om du angrar på val av tatto eller mann 😉
Macro Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Folk har sett for mye amerikanske tattoo-shows og kommer til å spørre deg "hva betyr den" hele tiden om du tar noe symbolsk, så du blir litt stuck med å gjenfortelle om hva du gjorde i din dumme ungdom med han som nå er eks. Nå er jeg pessimist da, det er jo for all del god sjanse for at det blir dere resten av livet altså Men du slipper ikke unna å måtte fortelle folk som ser det hjertet hvem det er for. Anonymkode: 3031a...f23 Det er bare tull. De som forstår min tatovering trenger ikke spørre, og de som ikke forstår den gir F 😄
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #9 Skrevet 3. februar 2021 Kristin70 skrev (6 timer siden): Viser du ikke at du virkelig elsker han med å gifte deg med han? Ja, man skulle tro det var det giftemål var for. - Tatoveringer med navn på kjæreste er noe av det mest idiotiske jeg ser. Du kan elske han så mye du bare vil, men ingenting tilsier at kjærligheten automatisk varer evig. Skilsmisse- og samlivsbruddene er skyhøye, også blant disse som elsket hverandre inn i evigheten (trodde dem). Det er i alle fall fullstendig uaktuelt for meg å finne meg en kvinne som har tatovert navnet på ekskjæresten uansett på kroppen. Skal du tatovere noe som assosieres med han, så kan du tatovere navnet hans på kinesisk. Dette er det uansett ingen som skjønner noe av, og du går derfor "klar" hvis det blir slutt. Det er jo bare kinesiske tegn, og hvis noen spør så kan du dikte opp betydningen selv som det passer deg. Anonymkode: b378b...02d 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #10 Skrevet 3. februar 2021 Er det noe dere har til felles som kan være symbol på dere to? Er dere glade i å se på stjernene så kan du tatovere en stjerne, astronomi - en planet, tur i skogen, tatover et tre, osv.? Anonymkode: ef245...c4a 1
Rowan Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Jeg har ikke så mange ideer - har ikke kjærlighetstatovering selv. Men jeg synes det er veldig fint med kjærestetatoveringer med samme konsept, men forskjellig utførelse. På den måten er det fremdeles en fin tatovering selv om dere kanskje går fra hverandre en gang. F.eks. en rose, men han har i svart/grått og du i farger. Eller forskjellige stiler.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #12 Skrevet 11. mars 2021 Noe som er spesielt for dere. Kanskje noe som relaterer til ett sted eller en opplevelse, kun dere har delt. Jeg har en tatovering som tydelig er tilegnet samboeren min, og hun har 3 tilegnet meg. Om det blir slutt er det fremdeles en del av din historie, noe som har vært med på å forme deg. Personlig hadde jeg ikke angret. Nå har jeg relativt mange tatoveringer, angrer ikke på noen. Anonymkode: 59774...c9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå