Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å gjøre dette kort. Jeg er et nervevrak nå. Trenger noen gode råd. 

Min eksmann og jeg var sammen i over 7 år. Ble slutt i begynnelsen av august 2020. Jeg var da gravid i 8.uke, med hans barn.   Jeg og mine barn (fra et tidligere forhold) bodde på krisesenteret i 2 mnd i denne tiden, og jeg tok abort mens jeg bodde på krisesenteret. Bor nå i ny leilighet og har gitt han beskjed om at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre. Han lar meg ikke være. Prøver å ringe meg, han sender meldinger, med alle mulige metoder for å forsøke å lokke meg til å måtte komme hjem til han. Da han ikke får svar, sender han mail. Da han ikke får napp, kontakter han meg gjennom fake profil på snap og later som om han er en hemmelig beundrer og vil at jeg skal selge ham nakenbilder. Jeg avviste ham og screenshottet samtalen, og da slettet han profilen. 
Nå har jeg funnet ut at han har delt nakenbilder av meg, bilder vi tok sammen da vi var sammen, på en nettside for swingers. Jeg er visst da ufrivillig med i en «parkonto», og han har lagt ut meget intime bilder av meg. Disse ble lagt ut etter at det ble slutt mellom oss.  Leste også kommentarene fra de kåte mannfolka, og følte meg liksom så utlevert selv om det kun er bilder av kroppen min og ikke ansiktet. Nå har han fått nyss om at jeg har funnet det ut, sikkert fått panikk, og han har slettet bildene av meg. Jeg har hatt så kraftig angstanfall i kveld, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Føler jeg blir paranoid og at jeg ikke får fred. Han virker helt gal. Vet han er ensom og. Han har ingen venner, men er en oppblåst selvgod storsjarmør og bedreviter ute blant folk. Han fremstår så vellykket og flink, men nå er jeg enda mer bekymret enn før. 

Beklager lang melding, håper noen har noen gode råd her🙏🏻

Anonymkode: 3dd27...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt politiet og få besøksforbud. Det gjelder også alle sosiale medier, sms, tlf etc. Smarteste jeg har gjort, ga meg et nytt liv. Spredning av bilder kan anmeldes samtidig. Du trenger ikke anmelde for å få besøksforbud.

Anonymkode: 016b3...e9e

• Liker 5
Skrevet

Takk. Spørs om ikke jeg må gjøre det ja.

ts

Anonymkode: 3dd27...98d

Skrevet

Du må jo anmelde dritten...så fort som mulig. Ikke vent engang. 

Anonymkode: bd611...dc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...