Gå til innhold

Min mann er så bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at jeg skal bli sliten eller få vondt når jeg suger han. Sa jeg ville gi han blowjob i kveld. Dette er noe jeg dessverre ikke har gitt han ofte, siden han aldri spør. Jeg har sagt at jeg ønsker han spør. Men virker ikke som har forstår jeg har lyst og liker det. 
Merket han var stresset i kveld. Sa jeg ville han skulle komme i munnen min. Virket som han ble stresset på mine vegne og synes synd på meg. Stakkers, du har vel snart vondt i kjeven eller armen. 
Jeg sa, slapp av og nyt, jeg liker det. Han kom da til slutt. Ble fort stiv når jeg begynte å suge, så liker det tydeligvis?
Men forstår bare ikke hvorfor han tenker slik? 

Anonymkode: c6776...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelig oppførsel...her piper det i gresset..

Anonymkode: 93e21...1c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

merkelig oppførsel...her piper det i gresset..

Anonymkode: 93e21...1c6

Hva mener du?

• Liker 3
Skrevet

Mannen din? Så dere er gift. Dette er noe som har endret seg i forholdet? Har dere jevnlig sex - flere ganger i uken? Eller er det flere mnd. siden sist? Kanskje han bare ble overrasket om du aldri pleier å uttrykke interesse for det. 

Skrevet
CorvusCorax skrev (6 minutter siden):

Mannen din? Så dere er gift. Dette er noe som har endret seg i forholdet? Har dere jevnlig sex - flere ganger i uken? Eller er det flere mnd. siden sist? Kanskje han bare ble overrasket om du aldri pleier å uttrykke interesse for det. 

Ja, gift i 16 år. Har som sagt ikke gitt så mye blowjob, siden han aldri har spurt eller vist interesse for det. Ofte suging da, før samleie. Kanskje jeg har vært kjip tidligere da som ikke bare ha han blowjob? Selv om han ikke spurte eller sa han hadde lyst. 
Jeg har i det siste fått mer sexlyst, og lyst til å prøve ut mer. Som feks gi han en fullverdig BJ. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, gift i 16 år. Har som sagt ikke gitt så mye blowjob, siden han aldri har spurt eller vist interesse for det. Ofte suging da, før samleie. Kanskje jeg har vært kjip tidligere da som ikke bare ha han blowjob? Selv om han ikke spurte eller sa han hadde lyst. 
Jeg har i det siste fått mer sexlyst, og lyst til å prøve ut mer. Som feks gi han en fullverdig BJ. 

Men har dere jevnlig sex? Om du kommer nå etter lang tid og har lyst til å suge ham, så kan det jo hende han syntes det var litt voldsomt. Det er vel heller vanlig å bare suge enn å bli bedt om det - ta initiativ - vise at man har lyst på hverandre. Han har nok ikke spurt tidligere fordi du ikke har tatt initiativ, tenker jeg. Om du har gått en stund uten sexlyst, og så forventer at han skal stille opp fordi du er klar kan han jo føle at det var en presset situasjon, og at han egentlig ikke ville motta en BJ av deg - derfor kom ham med disse "bekymringene". Jeg hadde iallfall ikke likt om mannen hadde holdt tilbake i mange mnd., for så å komme og grafse og slikke meg ut av det blå. Dere må snakke sammen om du ønsker å bedre sexlivet. 

• Liker 2
Skrevet

For meg virker det som om han bare vil at du skal ha det godt. Kanskje han er bekymret for at du har noe imot å suge ham siden du ikke gjør det så ofte? Og at årsaken er at du får vondt i kjeven eller ikke liker å få sæden i munnen?

Synes egentlig han virker skikkelig omsorgsfull. 💜

Og så synes jeg du reagerte lurt: Slapp av og nyt! (Han skjønner det nok etterhvert.)

(Vi har det litt sånn motsatt vei og vi jobber med saken. Det tar bare litt tid å snu sånne hang-ups. Jeg er så bekymret for smaker og lukter hos meg, og at han får vondt i kjeven eller nakken når han slikke meg. Derfor er det alltid han som må spørre. Og bekymringen min underveis tar litt fokus. Da hjelper det at han sier: Slapp av og nyt! 🤗)

• Liker 1
Skrevet

Det dukker opp sånne med jevne mellomrom.  Hun får økt sexlyst, over en ganske kort periode,  mens han har justert seg ned,  og i tillegg naturlig mistet testosteron og libido over hele samlivsperioden. For 10 år siden ville han nok blitt overlykkelig av en spontan blowjob,  men nå er det noe han ikke helt skjønner.  

Alternativ 2; han liker det, men er bekymret for at du blir sliten, for da blir det med den ene gangen.  Jeg elsker synet av å være i munnen på henne,  og følelsen er som en deilig massasje,  men jeg kommer ikke av det, og det er sårt for noen kvinner. 

Anonymkode: 8a896...be2

• Liker 2
Skrevet

Det er forskjell på å si "jeg har lyst å suge deg får jeg lov" enn å si "Si fra om du vil jeg skal suge deg" 

nr.1 høres ut som du har veldig lyst å det er opp til han å si ja eller nei

nr.2 høres ut som du bare gjør det selv om du egt ikke har lyst men bare for å gjøre han fornøyd. det er ikke like tennende

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet

Høres merkelig ut,vi menn elsker jo og komme i munnen på dere.  

Kanskje han var redd du ikke hadde pusset tennene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 1.54):

For at jeg skal bli sliten eller få vondt når jeg suger han. Sa jeg ville gi han blowjob i kveld. Dette er noe jeg dessverre ikke har gitt han ofte, siden han aldri spør. Jeg har sagt at jeg ønsker han spør. Men virker ikke som har forstår jeg har lyst og liker det. 
Merket han var stresset i kveld. Sa jeg ville han skulle komme i munnen min. Virket som han ble stresset på mine vegne og synes synd på meg. Stakkers, du har vel snart vondt i kjeven eller armen. 
Jeg sa, slapp av og nyt, jeg liker det. Han kom da til slutt. Ble fort stiv når jeg begynte å suge, så liker det tydeligvis?
Men forstår bare ikke hvorfor han tenker slik? 

Synes det er en helt naturlig reaksjon fra din mann. Jeg kan også bli litt stresset hvis det går for lang tid. Jeg kan også finne på å spørre om det går bra. Hvis det har vært episoder tidligere der det har blitt litt for slitsomt for henne (gangsperre i kjeven), så sitter mye av dette i hode til mannen. Jeg personlig må jobbe for å bli kvitt slike tanker, men det er vel også ganger der man må kaste inn håndkleet og si nok er nok, - og heller være takknemlig for opplevelsen og nytelsen man hadde underveis. Tryggheten kommer sigende etterhvert..

Forresten enig mjaus at det er forskjell (opphissende) å høre "jeg har lyst å suge deg får jeg lov", enn "Si fra om du vil jeg skal suge deg" 

Skrevet
Gyros skrev (37 minutter siden):

Synes det er en helt naturlig reaksjon fra din mann. Jeg kan også bli litt stresset hvis det går for lang tid. Jeg kan også finne på å spørre om det går bra. Hvis det har vært episoder tidligere der det har blitt litt for slitsomt for henne (gangsperre i kjeven), så sitter mye av dette i hode til mannen. Jeg personlig må jobbe for å bli kvitt slike tanker, men det er vel også ganger der man må kaste inn håndkleet og si nok er nok, - og heller være takknemlig for opplevelsen og nytelsen man hadde underveis. Tryggheten kommer sigende etterhvert..

Forresten enig mjaus at det er forskjell (opphissende) å høre "jeg har lyst å suge deg får jeg lov", enn "Si fra om du vil jeg skal suge deg" 

Var som jeg skulle skrevet det selv, istemmer fullstendig.

Anonymkode: ee6ce...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...