AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Skal begynne med modningsakupunktur nesteuke. Er 36 uker da. Blir jeg sjekket hvor moden jeg er før nålene settes? Anonymkode: e7758...c24
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Aner ikke. Jordmødre sier jo dette bare er tull likevell. Ungen kommer når kroppen er klar. Ingenting du kan gjøre til eller fra. Men lett tjente penger for de som selge slikt Anonymkode: 16107...321
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke. Jordmødre sier jo dette bare er tull likevell. Ungen kommer når kroppen er klar. Ingenting du kan gjøre til eller fra. Men lett tjente penger for de som selge slikt Anonymkode: 16107...321 Det er min egen jordmor som skal sette nåler, og hun som anbefalte det 😉 koster ikke en krone 😆 Anonymkode: e7758...c24
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 Jeg fikk modningsakupunktur når jeg var innlagt på barsel i forbindelse med svangerskapsforgiftning. Hos meg ble åpningen sjekket, men det var fordi jeg skulle settes igang en av de kommende dagene. Fikk modningsakupunktur dagen før igangsettelsen. Jeg fikk veldig kraftige kynnere av modningsakupunkturen. Anonymkode: b06f6...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå