AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hvis jeg hoster gjør det vondt langt ned i underlivet, for å si det rett ut: i vagina 🙈 Var det slik for deg også? Hvor lenge var det slik? Anonymkode: f7e9d...603
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Ja, det er normalt. Var ordentlig vondt hvis jeg ikke tok meg sammen og hostet/nøys/lo mer forsiktig de to første ukene, mener jeg å huske. Etter det var det ikke direkte vondt, men sånn at jeg kjente det godt til ca.6 uker etter fødsel. Anonymkode: eaacd...5fd
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Jeg hadde bronkitt når jeg hadde keisersnitt. Å ja, det var veldig vondt rundt omkring. Anonymkode: 983dd...bbb
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 En nerve som er skadet gur oftest smerter helt andre steder enn der skaden er. Ved KS er det mange nerver som blir kuttet. Anonymkode: 550c5...487
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Takk for svar alle sammen. Men fikk dere smerter ned mot vagina når dere hostet osv? Jeg trodde det kun skulle gjøre vondt i magemusklene. Er urolig for at det blir sammenvoksinger med livmor eller liknende, men det er kanskje for tidlig når det er en uke etter keisersnittet..? Anonymkode: f7e9d...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå