Hårfarge Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hei, jeg er en mann som er 29 år. Jeg vil få bilfag for lettekjøretøy. Hvordan kan jeg finne en bedrift som kan gi meg ledig plass. Har hørt at det er ikke så lett å finne ledige plasser særlig over 25 år.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #2 Skrevet 3. februar 2021 Hårfarge skrev (2 timer siden): Hei, jeg er en mann som er 29 år. Jeg vil få bilfag for lettekjøretøy. Hvordan kan jeg finne en bedrift som kan gi meg ledig plass. Har hørt at det er ikke så lett å finne ledige plasser særlig over 25 år. Kontakt NAV? De kan veilede deg. Eller fylkeskommunen. Anonymkode: 862f9...da7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Skrevet 3. februar 2021 Bilbransjen har vel fått seg en trøkk etter corona. Skriv søknader og gå innom alle du ser. Vær forberedt på å måtte flytte Anonymkode: 172f8...b7a
Hårfarge Skrevet 3. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kontakt NAV? De kan veilede deg. Eller fylkeskommunen. Anonymkode: 862f9...da7 Har sendt e post.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå