AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Tisset rødt i kveld, er 36 uker på vei. Har følt meg litt dårlig siste dagene, litt murringer i mage og rygg, men ikke så veldig smertefullt. Føden ba meg ringe hvis jeg blør mer eller får smerter. Men kom til å tenke på evnt UVI. Hvis det er det, kan det være farlig? Anonymkode: 92836...6ce
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tisset rødt i kveld, er 36 uker på vei. Har følt meg litt dårlig siste dagene, litt murringer i mage og rygg, men ikke så veldig smertefullt. Føden ba meg ringe hvis jeg blør mer eller får smerter. Men kom til å tenke på evnt UVI. Hvis det er det, kan det være farlig? Anonymkode: 92836...6ce Skal til jordmor i morgen forresten, så får sjekket urinprøve da Anonymkode: 92836...6ce
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 UVI kan være mer risikabelt som gravid enn til vanlig. Je ghar også lest at noen ikke får de samme symptomene (som smerter) under graviditet. Anonymkode: dadc3...d1f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal til jordmor i morgen forresten, så får sjekket urinprøve da Anonymkode: 92836...6ce Det er i allefall sjeldent så akutt at du ikke kan vente til timen i morgen 🙂 Anonymkode: 9865e...471
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er i allefall sjeldent så akutt at du ikke kan vente til timen i morgen 🙂 Anonymkode: 9865e...471 Så bra, er det jeg tenkte også da tar jeg det med knusende ro foreløpig takk for svar! Anonymkode: 92836...6ce
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Hvordan gikk det hos jordmor? Anonymkode: 43cdd...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå