AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Tenker på når man slutter å følge barna i seng, med påfølgende lesing, kos, sang etc. Selv holder vi fortsatt på hver kveld, snart 12-åringen synes det er koselig. Tenker egentlig å fortsette så lenge det er ønske om det, men lurer på hvor vanlig det er? Anonymkode: c6825...938
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Min eldste er 13 år og jeg går fortsatt inn å sier god natt og gir en klem. Er også da man får snakket litt uforstyrret om det skulle være noe på hjertet. Anonymkode: cb87d...01c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenker på når man slutter å følge barna i seng, med påfølgende lesing, kos, sang etc. Selv holder vi fortsatt på hver kveld, snart 12-åringen synes det er koselig. Tenker egentlig å fortsette så lenge det er ønske om det, men lurer på hvor vanlig det er? Anonymkode: c6825...938 11 og 13 , legger de enda. Snakker sammen i sengen en stund og god natt kos.Fortsetter så lenge de vil. Anonymkode: 78755...00d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Hm.. Tror jeg sluttet med det når han var rundt 12 år kanskje? Da var det liksom greit 🙂 Anonymkode: 67cb7...0e8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Lesing og sang er det lenge siden vi sluttet med. 13 åringen liker å høre lydbok på senga. Er bare nattakos og så i seng. Anonymkode: 21d99...915 1
Arkana Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Jeg leser fremdeles for 12-åringen hver kveld, selv om han har kunnet lese siden han var 5 og leser hver dag selv. Vi synes det er kjempekoselig og ikke minst er han så stor at vi kan lese bøker både jeg og han har stor glede av. Kommer til å fortsette med det så lenge han selv vil. Han går selv på badet og tar kveldsstell og legger seg, så han blir sånn sett ikke lagt av oss selv om han blir lest for. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå