AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Har fulgt med på denne sesongen av Bloggerne, som jo er spilt inn under pandemien. Legger merke til at mange av deltakerne klemmer (og kysser) når de møter venner og bekjente. Lever de ikke i samme verden som meg? Jeg har ikke klemt noen andre enn de jeg bor med det siste året. Vanskelig å holde minimum en meter mens man klemmer liksom. Kjenner jeg blir irritert- jeg får ikke klemme mamma en gang, mens andre klemmer hvermannsen. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 1628f...37a 9
visp Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Går ikke sånne bare hjemme og ser på seg selv? De får det vel ikke med seg antageligvis.
Gjest supernova_87 Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Jeg tenker at det er veldig irriterende at noen gjør mer dugnadsarbeid enn andre. Dette gjelder både influensere og andre folk i befolkningen som fester og gønner på uten avstand.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Får du ikke klemme moren din? Hvorfor ikke? Anonymkode: 91b81...c3d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Har i allefall aldri vært mer enig i en gullbarbie nominasjon (vinner?) enn i år. De klemmer nok ikke mer der enn i andre kohorter. Anonymkode: 4a677...be7 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får du ikke klemme moren din? Hvorfor ikke? Anonymkode: 91b81...c3d Fordi man ikke skal klemme de man ikke bor med? Ts, jeg reagerer på det samme. Ser både voksne og unge som klemmer, og er nær hverandre under pandemien, på TV og i SoMe. Veldig irriterende. Anonymkode: 0e684...5f5 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Jeg klemmer noen få utvalgte. Bor alene. Nekter å gå i flere år uten å få en klem. Uaktuelt. Anonymkode: ac882...f3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #8 Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 22.31): Fordi man ikke skal klemme de man ikke bor med? Ts, jeg reagerer på det samme. Ser både voksne og unge som klemmer, og er nær hverandre under pandemien, på TV og i SoMe. Veldig irriterende. Anonymkode: 0e684...5f5 Ja virkelig, det er provoserende. Mange lever som om det ikke finnes noen pandemi, og da er det ekstra kjipt når en selv følger de råd og anbefalinger som er. Hadde bare alle gjort det samme 😌 Anonymkode: 1628f...37a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå