Lush Lips Skrevet 2. februar 2021 #1 Del Skrevet 2. februar 2021 Hei! Jeg har fått æren av å være forlover samt arrangere utdrikningslag for en god venn. Han nærmer seg 40 år, har aldri vært gift før. Jeg har aldri arrangert et utdrikningslag for en mann før, og lurte derfor på om noen av dere har noen tips? Han er gjerne ikke en typisk manne-mann, men å ta inspirasjon fra noen av det jeg har stelt i stand til venninnene mine blir nok feil. Han er en fantastisk kokk og en mester i gaming. Har tenkt på paintball og øl/whiskey smaking. Noen som har noen andre gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 Ta det gjennom teams i disse coronatider? Siden fyren liker gaming kan dere jo lage en gaming night ut av det Tuller sånn litt og samtidig ikke. Anonymkode: 9e365...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lush Lips Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta det gjennom teams i disse coronatider? Siden fyren liker gaming kan dere jo lage en gaming night ut av det Tuller sånn litt og samtidig ikke. Anonymkode: 9e365...76a Dette blir senere i år, så forhåpentligvis slipper vi å forholde oss til tiltak! Viss krisen fortsatt skulle stå på blir vi ikke mer en fem. Så helst corona-frie tips ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Del Skrevet 2. februar 2021 Du kan lage en quiz via Kahoot som handler om den kommende brudgommen og hans liv. Si på forhånd at alle gjestene må laste ned den app'en. Premie kan være artig å ha. Men gøy uansett. Anonymkode: 68603...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #5 Del Skrevet 5. februar 2021 Typen min har arrangert flere utdrikningslag for kompiser. De har gjort til som gocart, paintball, laser one, bowling, fangene på fortet, rafting, ølsmaking. Flere ganger har de startet med en rolig frokost hos brudgommen (uten alkohol pga aktiviteter) så videre til et par aktiviteter, deretter noe mat så mer fest på kvelden. Selv vet jeg at han ønsker seg hyttetur. Anonymkode: 4ed4b...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 5. februar 2021 #6 Del Skrevet 5. februar 2021 Mario Kart-GoKart? Paintball med CS-tema? Vet ikke helt hva han gamer, men hvis han er litt nørd er det kanskje gøy å kjøre tema på aktiviteten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #7 Del Skrevet 5. februar 2021 LillEve skrev (1 time siden): Mario Kart-GoKart? Paintball med CS-tema? Vet ikke helt hva han gamer, men hvis han er litt nørd er det kanskje gøy å kjøre tema på aktiviteten? Hvordan har man paintball med CS-tema? 😁 Trur dette hadde vært noe for samboeren min Anonymkode: 56778...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 7. februar 2021 #8 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 16.26): Hvordan har man paintball med CS-tema? 😁 Trur dette hadde vært noe for samboeren min Anonymkode: 56778...90f Noen er terrorister, noen er counter-terrorister, også spiller dere med regler om at dere skal kunne plassere en liksom-bombe i basen til motstanderen. Hvis bomben ligger der i så så mange sekunder uten å bli "defused" så går poenget til terroristene 😄 Så bytter man på hvem som er counter-terrorist og hvem som er terrorist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå