Gå til innhold

Dere som har samboer, står dere som "i et forhold med" eller "samboer med"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om mange som bor sammen, men står som "i et forhold med xx" istedenfor "samboer med xx" på facebook. 

Hva slags status har dere?

Anonymkode: de1a8...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"I et forhold" 

Det står ikke navnet på min samboer (vi har bodd sammen i mange år)

Anonymkode: a19ee...f43

• Liker 4
Skrevet

Har visst ikke sett at det går an å ha samboer på Facebook.  Så vi er i et forhold med hverandre. Nå er det veldig mange år siden jeg satt det som status,så det kan jo hende det ikke var et alternativ den gangen.  

Anonymkode: ad555...1c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg står for øyeblikket singel, selv om jeg i prinsippet har samboer, men siden vi har vært litt frem og tilbake noen ganger, så tenker at jeg ikke gidder kjede fb mer med mitt noe turbulente kjærlighetsliv😊

Anonymkode: 337fe...82a

• Liker 1
Skrevet

Kompisen min, som har en samboer, er «singel» på Facebook....

Anonymkode: 09d7d...b60

• Liker 2
Skrevet

Ingen status på facebook. 

• Liker 3
Skrevet

Ingen av delene. Facebook og de som pusler der har ingenting med hva min sivilstatus er.

Anonymkode: 076c8...4fa

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle innspill, men jeg spør de som enten har sivilstatus "i et forhold med" eller "samboer med" og ønsker spesifikt svar fra disse i denne tråden (og ikke de som ikke har noen av delene) ☺️

- TS

• Liker 2
Skrevet

Ikke vær så mye på face Kathrine

Anonymkode: c842d...289

• Liker 4
Skrevet

Vi står i et forhold. har altså bodd sammen i mange år. Men til sommeren gifter vi oss, og da forandrer vi jo status.

Anonymkode: 9cd5a...d77

• Liker 1
Skrevet

Visste ikke at det gikk an. Har bodd sammen i tre år men står «i et forhold». 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herregud, det har da ikke så viktig hva sivilstatusen er på Facebook!

Det viktigste er at man vet selv at man er i et forhold.

Livet er ikke på Facebook, men utenfor.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
Skrevet

Står som samboere. 

Anonymkode: a2420...3d4

• Liker 1
Skrevet

Samboer med 

• Liker 1
Skrevet

I et forhold. Vet ikke hvordan det er om man bytter til samboer, med tanke på dato. Jeg vil heller ha datoen vi ble sammen på enn datoen vi flyttet sammen på når det kommer til sivilstatus 😊 

Skrevet

I et forhold. Hadde skiftet til samboere om det ikke ble en status ut av det, orker ikke så mye styr med kommentarer etc, blir så "big deal" ut av det.

Endrer det til "gift" når vi gifter oss i juni.

Anonymkode: af4d6...b16

• Liker 1
Skrevet

I et forhold står det.. vi endra ikke status da vi flytta sammen. Endrer det når vi gifter oss. 

Anonymkode: fdfb5...447

• Liker 1
Skrevet
nordlending skrev (På 3.2.2021 den 0.01):

I et forhold. Vet ikke hvordan det er om man bytter til samboer, med tanke på dato. Jeg vil heller ha datoen vi ble sammen på enn datoen vi flyttet sammen på når det kommer til sivilstatus 😊 

Skulle du ønske dere heller hadde "samboer med"?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skulle du ønske dere heller hadde "samboer med"?

Nei. Selv om vi er samboere føler jeg det passer bedre å ha "i et forhold". Jeg tenker som så at vi ikke bare er noen som bor sammen, men at vi faktisk er sammen. Synes derfor det passer bedre, om det gir mening 😊

• Liker 1
Skrevet

Hadde bare "i et forhold med" i veldig mange år. Endret til "forlovet med" når vi forlovet oss for ett år siden, men gjorde ingen endringer når vi ble samboere for 12 år siden. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...