AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #41 Del Skrevet 3. februar 2021 Wienerpølse med potetmos på samme tallerken, spises med kniv og gaffel. Pølse i brød spises ikke med potetmos ved siden av 😝 Anonymkode: 2a36b...85b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 3. februar 2021 #42 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Uenig, jeg er vokst opp med og har praktisert selv å ha pølse i lompe/brød med potetmos ved siden av. Kjæresten min også, spesielt hvis det er barnebursdag. Så vi er minst ti personer som er vant til det (oss begge med hver våre foreldre og søsken). Anonymkode: 85461...fc3 Altså to familier. Ikke veldig vektig at dere er fler. Vi er 26 i min familie😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #43 Del Skrevet 3. februar 2021 Her er pølser med stappe alltid tjukkpølser, så jeg ville ikke gjettet av meg selv at det skulle være brød på siden. Jeg ville sikkert stekt pølsene og servert surkål på siden også, så mannen din kan prise seg lykkelig at han bare fikk kokte tynnpølser uten brød. Det kunne vært så mye verre får du si til han. Anonymkode: c7224...c96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #44 Del Skrevet 3. februar 2021 Det heter "Pølse med alt!" 😂 Veldig populært der jeg kommer fra, brukte å få det på alle kiosker og bensinstasjoner. Min favoritt versjon, pølsebrød, potetmos, baconpølse med ost, ketchup, sennep og lompe over. NAM! 🥰🥰 Anonymkode: 0f49d...341 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. februar 2021 #45 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 1.17): Takk for den du, nå sitter jeg her midt på natten og har lyst på pølse og pommes frittes. 😂 Anonymkode: ca0ad...bb5 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. februar 2021 #46 Del Skrevet 3. februar 2021 (endret) Jeg er enig med deg, enten brød eller potetmos. Har aldri sett noen spise begge deler. Jeg har sett andre spise middag med f.eks. både ris og fløtepoteter og det stusser jeg veldig over. For meg er det enten eller. Endret 3. februar 2021 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #47 Del Skrevet 3. februar 2021 Det har ikke jeg heller hørt om, kun pølse i brød med pomfrit:P Jeg har kun pølse og mos:) Varierer type pølse. Min mor har smeltet smør over, det synes jeg ikke er nødvendig mtp. at pølsa er såpass feit. Anonymkode: a9b85...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2021 #48 Del Skrevet 3. februar 2021 Her er det enten eller. Brød og mos sammen blir litt overkill. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 3. februar 2021 #49 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det heter "Pølse med alt!" 😂 Veldig populært der jeg kommer fra, brukte å få det på alle kiosker og bensinstasjoner. Min favoritt versjon, pølsebrød, potetmos, baconpølse med ost, ketchup, sennep og lompe over. NAM! 🥰🥰 Anonymkode: 0f49d...341 Åh! Det er lenge siden jeg har spist! Det er så godt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #50 Del Skrevet 3. februar 2021 Trukket eller stekt wiener med potetstappe. Sennep og ketchup på si'a. Rå løk. Trukket eller stekt wiener i lompe med rekesalat, rå løk og sennep og ketchup. Og andre variasjoner over dette. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #51 Del Skrevet 3. februar 2021 Savner pølsekioskene som sto etter veien før gate/veikjøkken drepte dem. DER var det gode pølser og tilbehør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2021 #52 Del Skrevet 3. februar 2021 Jerry Lee skrev (1 minutt siden): Savner pølsekioskene som sto etter veien før gate/veikjøkken drepte dem. DER var det gode pølser og tilbehør. Savner dem jeg også. Hadde en av dem i nærheten før, men der de solgte pølser i "gamle dager", er det mobiltelefoner og tilhørende duppeditter nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #53 Del Skrevet 3. februar 2021 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Savner dem jeg også. Hadde en av dem i nærheten før, men der de solgte pølser i "gamle dager", er det mobiltelefoner og tilhørende duppeditter nå. Pølsebuene var alle steder. De jeg frekventerte og elsket...og alle andre...er borte i dag. Fjernet. Revet. Min ungdoms- og ung voksens matstasjoner er nå kun et godt minne... (Du verden...det ble høytravende ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2021 #54 Del Skrevet 3. februar 2021 Jerry Lee skrev (Akkurat nå): Pølsebuene var alle steder. De jeg frekventerte og elsket...og alle andre...er borte i dag. Fjernet. Revet. Min ungdoms- og ung voksens matstasjoner er nå kun et godt minne... (Du verden...det ble høytravende ) Ja, de led dessverre samme skjebne som frukt- og tobakksjappene (som alle hadde VG markiser). (Hehe, ja det ble dypt, dette. xD ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #55 Del Skrevet 3. februar 2021 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Ja, de led dessverre samme skjebne som frukt- og tobakksjappene (som alle hadde VG markiser). (Hehe, ja det ble dypt, dette. xD ) Nettopp. Og kjøpmannen på hjørnet som storkjeder drepte. Trur vi avsporer. Ferdig nå. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2021 #56 Del Skrevet 3. februar 2021 Jerry Lee skrev (4 minutter siden): Nettopp. Og kjøpmannen på hjørnet som storkjeder drepte. Trur vi avsporer. Ferdig nå. 😉 Jepp, sånn gikk det. Bare for å få det inn på sporet igjen, blir det med største sannsynlighet pølser og mos i nær fremtid. Uten brød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. februar 2021 #57 Del Skrevet 3. februar 2021 FrankDrebin skrev (3 minutter siden): Jepp, sånn gikk det. Bare for å få det inn på sporet igjen, blir det med største sannsynlighet pølser og mos i nær fremtid. Uten brød. Jeg fikk også lyst på wiener og potetstappe. Det er sjelden. Blir nok snart, ja. 😊 Oftere wiener i lompe her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #58 Del Skrevet 3. februar 2021 Spiser ytterst sjeldent pølse og stappe, men har aldri spist det med brød. Skal jeg spise pølse og stappe, bør det helst være dynget ned i grillkrydder, ketchup og sennep. Anonymkode: 0303f...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. februar 2021 #59 Del Skrevet 3. februar 2021 Jerry Lee skrev (8 minutter siden): Jeg fikk også lyst på wiener og potetstappe. Det er sjelden. Blir nok snart, ja. 😊 Oftere wiener i lompe her. Det er som oftest wiener i lompe her også, men noen ganger er mosen ålreit, særlig med ostegrillpølser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #60 Del Skrevet 3. februar 2021 Kan finne på å gjøre både som din mann, og som deg. Men ville aldri regnet med at noen kjøpte brød/lompe til pølse og potetstappe. Da må man si ifra på forhånd 😃 Anonymkode: 543f1...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå