AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Og pga det har jeg fått et rykte på meg. Blant menn har jeg rykte at jeg er lett på tråden. Bruk kast mentalitet virker det som. Blant sinte kvinner har de spredt rykter om at jeg er hore. Dette har pågått de siste 10 årene, og jeg er fryktelig lei... Det ødelegger for nye relasjoner, når de hører disse ryktene om meg. Folk tror jeg ikke er til å stole på, når det er så stikk motsatt. Jeg hater løgn. Jeg hater de som har vært utro mot meg, like mye som damene deres hater meg for de tror jeg horet til meg mennene deres. Er usikker på om hore ryktene kommer fra kvinnene som føler seg bedre av å båse meg som hore, eller om det faktisk er mennene som fremstiller meg slik for å få dama si tilbake. Jeg tror egentlig mest på sistnevnte, også har det eskalert blant damene i og med de har fått bekreftelser av hverandre. Har møtt disse damene i flere senere anledninger, jeg er sinnsykt konfliktsky og prøver få de til å se meg fra en annen side. Eller jeg er meg selv, prøver få de til å se at jeg ikke er en slem hore. Jeg blir såret hver gang de kvinnene oppsøker meg, for jeg blir minnet på hvor mye mannen deres såret meg. Men de kommer frem til meg med en bitchy attitude og forventer jeg skal legge meg flat. Jeg orker ikke diskutere hva som skjedde for typ 10 år siden. Men de tar det opp, igjen, igjen og igjen... Om jeg hadde sagt at jeg ble såret jeg også, så vet jeg det blir bråk. Venninner av disse kvinnene har også ute på byen hivd drinker på meg, rivd av meg hår, slått meg til blods. Det skjer så fort, og selvfølgelig når er jeg alene på toalettet. Alltid ingen vitner. Det har gått så langt at en del folk tørr ikke å bli sett med meg. Jeg blir utstøtt da jeg er i samme vennekrets som disse damene og mennene. Jeg får ikke komme i bursdager eller innflytningsfester, om alle skal til stranda får ikke jeg lov å være med. Jeg har fått sparken fra en jobb, pga falske anklagelser fra sjefen, som da er en av deres venninner. Ingen kan ha med på en snap film at jeg er til stedet «for da blir det bare bråk». Det som jeg syntes er mest sårende er resten av vennene mine som ikke gidder stille opp for meg, fordi de rett og slett ikke orker komme i konflikt med disse damene. Jeg har prøvd å flytte vekk 2 ganger pga dette, men det har ikke gått bra. Ryktene fulgte til og med etter meg selv om jeg flyttet til en annen by. Det ender alltid opp med at jeg savner familie og de nærmeste, så jeg flytter tilbake. Jeg føler meg motløs etter 10 år med hets fra disse damene, og motløs når det kommer til nye menn for jeg blir alltid møtt med skepsis pga rykter de får høre. Om jeg møter en mann og så er det som tilliten er brutt fra min side pga ryktene og jeg må bevise hvor trofast jeg er, uten å ha gjort noe galt. Det er slitsomt å alltid bli møtt med så skepsis på om jeg er hore eller ikke, hele tiden. Jeg har begynt å miste troen. Prøver fortelle meg selv at jeg er best som singel. Jeg er ikke verdt det. Alt dette har også ført til at jeg sliter med å stole på menn. Og de sliter med å stole på meg. Noen som har opplevd det samme? Eller som har noen tips eller råd? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger... Her er noen eksempler på hvordan historiene har blitt til, med fiktive navn: 1: Lars holdt på med både meg og Lise i 4 mnd, og vi begge var uvitende om hverandre. Det ender med at jeg blir ghostet av Lars. 2 år senere får jeg vite at jeg ble valgt vekk ovenfor Lise (og jeg fikk vite dette da jeg ikke fikk lov til å komme i en bursdag, selv om jeg var bedt). Det hadde da oppstått krangel mellom Lars og Lise, for hun nektet at jeg skulle være der. Lise er en av de som oppsøker meg ofte, og hun har sikkert gjort det hvert eneste år de siste 10 åra. De er fortsatt sammen og venninnene hennes hater meg. 2: Joakim hadde nylig gjort det slutt med Jeanette, men løy til meg ang hvor nylig det var. Vi holdt på i 2 mnd. Jeg skulle på en skole i utlandet i 3 mnd og Joakim ble sjalu og ville vi skulle bli exclusive før jeg reiste. Han gikk også gjennom kofferten min og tok ut klærne som han mente var for lettkledde som kunne gi feil inntrykk til andre menn. Jeg dro og oppførte meg som en engel, i tro at vi hadde et midlertidig avstandsforhold. Da jeg kom tilbake så kom han på besøk til meg. Samme kvelden ringte eksen hans Jeanette på døra mi og hyl gråt om hvorfor han var utro. Han gikk ut. Jeg bodde i blokk og tyvlyttet på samtalen gjennom dørklokken. Jeg vet det var slemt av meg, men jeg var da i så tvil på han. Gjennom dørklokken hørte jeg han sa han elsket henne og valgte henne, men ikke nå, kanskje snart. Jeanette dro helt knust. Han kom inn til meg igjen og fortalte at Jeanette ikke taklet bruddet så godt og selv om han hadde sagt det var over flere ganger. Samme kvelden snoket jeg på tlf hans, og jeg fant ut at han dro tilbake til hu samme dagen som jeg reiste vekk. Han hadde blitt sammen med Jeanette så fort jeg reiste. Han hadde også pågående flørt med 3 (!!!!) andre kvinner. Da heiv jeg han på dør. Han ble da sammen med Jeanette igjen rett etterpå. Hun har også oppsøkt meg og venninner av hu har gått opp til meg etterpå og bedt meg om å gå for alle vet jeg er hore ect. Hun er god venninne av Lise i eksempel nr 1 og de hater meg sammen. Joakim er fortsatt sammen med Jeanette, nå i 7 år. 3: Holdt på med Markus som jeg plutselig merket ble litt cold. Jeg møtte han ute på byen, og han kunne virkelig ikke hatt dårligere tid på å ta meg skjult til side og fortalte at det var over. Jeg forsto senere at han var ute med den nye dama. Eller ny og ny, de var sammen før meg, hatt en pause og blitt sammen igjen. Har ikke fått noe drama fra denne kvinnen, men vet at han har snakket mye stygt om meg i ettertid og at jeg bare var for knulling osv. 4: Møtte Stian som var barnefar. Yngste barnet var 2 år, og han sa de egentlig hadde gjort det slutt med Stine (barnemor) før siste ble født, men at de skulle prøve pga barnet men fant ut at det ikke fungerte etter 2 mnd. Dvs jeg trodde de hadde vært separert i 1,5 år. Det fant jeg ut senere var løgn, og jeg fant også ut senere at de hadde hatt sex bare 2 uker før han møtte meg. Fant også ut senere at de var veldig av og på og var utro mot hverandre i hytt og pine. Jeg var ikke veldig fan av Stine, for Stian fortalte alltid at hun prøvde å kysse han ved levering av barna. Stine hatet meg, hun dro den så langt at hun fortalte hans foreldre at han er sammen med ei løssluppen dame som har dårlige rykter på seg, og krydret det opp med at jeg tok mye dop og var rusmisbruker. Med det stolte hun ikke på meg med sine barn. Hun hadde nemlig forhørt seg rundt om meg, sa hun til Stian sine foreldre. Stine fikk en ny type hun også, så jeg trodde ting ville roe seg ned. Og det gjorde det fra hennes side, men Stian var urovekkende opptatt av hennes nye type Steffen. Stian begynte å stalke Steffen på nett og viste meg i hytt og pine ny info om han. Stian begynte også vise meg bilder av Stine «hun har bare på seg den genseren fordi han liker sånt» osv. Fikk en følelse av at Stian var sjalu. Han hjalp heller ikke noe til med med sine egne barn, og jeg følte meg til slutt mer som en barnepasser enn stemor og samboer. Han ble deprimert etter at Stine fikk en ny mann. Jeg begynte å lure på om det faktisk var han som prøvde kysse barnemor, men fortalte meg sin løgn versjon i frykt for at jeg skulle høre noe annet senere. Det hele endte med at han innrømmet å innlede et forhold med meg for han trengte hjelp med barna. Da dro jeg, etter 2 år i forhold med han. Han ble sammen med barnemor igjen og de er fortsatt sammen, og jeg fant ut senere at Stine var bekjent med Lise og Jeanette. 5: Møtte Markus som ganske (alt for tidlig) flyttet inn hos meg. Jeg var nyforelsket og dum. Han sluttet i jobben sin, og vi ble avhengig av bare min lønn. Han var alltid hjemme hos meg, mens jeg dro på jobb. Han sov på dagtid og var våken om natten, da jeg sov. Jeg syntes det var merkelig, men enda mer rart var det da det dukket opp en melding på ipaden hans med en romantisk melding på skjermen fra en annen kvinne. Jeg åpnet den, og fant ut at han hadde oppsøkt flere kvinner og sendt mye seksuelt innhold. Ifølge klokkeslettene hadde han sendt intim bilder av seg selv mens jeg var på jobb, mens jeg var i dusjen, til og med mens jeg lagde han middag. Jeg følte meg ganske brukt og gikk ifra han. Fant ut senere at vi har flere fellesvenner enn jeg trodde. Anonymkode: d3601...619
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Jeg har ingen gode råd, men hvor finner du disse mennene? Anonymkode: e7c49...33b 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ingen gode råd, men hvor finner du disse mennene? Anonymkode: e7c49...33b I byen der jeg bor og 2 nabo byer hvor ryktene også har spredt seg til... møter de enten ute på byen, gjennom bekjente og tinder. Føler eneste håper jeg har for å finne meg mann er å finne en på tinder og flytte langt langt langt vekk 🙈 Men det blir feil det også ts Anonymkode: d3601...619
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I byen der jeg bor og 2 nabo byer hvor ryktene også har spredt seg til... møter de enten ute på byen, gjennom bekjente og tinder. Føler eneste håper jeg har for å finne meg mann er å finne en på tinder og flytte langt langt langt vekk 🙈 Men det blir feil det også ts Anonymkode: d3601...619 Hvorfor innleder du forhold med disse mennene? Du har faktisk et stort ansvar her TS. Du er ikke noe offer. Du velger selv hvem du ligger med og valget er å velge single menn. Anonymkode: 2c69b...dae 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor innleder du forhold med disse mennene? Du har faktisk et stort ansvar her TS. Du er ikke noe offer. Du velger selv hvem du ligger med og valget er å velge single menn. Anonymkode: 2c69b...dae Jeg har jo antatt at de er single, fordi det er det de forteller meg. Antyder du at jeg har innleder forhold med menn som er i forhold? Isåfall ber jeg deg faktisk lese teksten jeg skrev ts Anonymkode: d3601...619
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Bli sammen med en som er uattraktiv. Problem løst. Anonymkode: 8990e...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå