Gå til innhold

Søknad om Postbanken Sikret Forbruksfinansiering

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg skal flytte ut nå, betale hest, samt ta lappen på bil... Er 22 år, har ikke jobb for tida, men mottar ca 7200 i mnd. Fikk høre om kreditt her om dagen, og har nå tenkt å sende inn søknad, men er livredd for at jeg skal få avslag!

Tenkte en kreditt på 20.000

Er det noen som vet om det er totalt unødvendig å engang prøvè? det står at du kan velge hvor mye du vil betale i mnd selv, så sant det er over 200 kroner...

jeg er helt blank på slike ting som dette, og trenger vel egentlig mest mulig råd om hva jeg bør gjøre..

og på nettstedet, der jeg tenkte å søke, så må man fylle inn arbeidsgivers navn og nr, men når jeg ikke har jobb da? må jeg fylle inn navn og nr på stedet som gir meg utbetaling da?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Emilia_*
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg heller tatt lån i din egen bank. Gått inn og pratet med en kunderådgiver. Trenger du forbrukslån, spør om evt. foreldre kan kausjonere, med garanti i huset, da får du mye lavere rente. Med inntekten du har tror jeg du vill fått lån på 20 000. Men betal så mye du klarer i måneden på lånet, da blir totalbeløpet mye mindre.

Lykke til med utfltting og lappen.

Hilsen Emilia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...