AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hei. Er 4 ,5 mnd siden fødsel og vekta mi står stille. Går verken opp eller ned, men kunne tenke meg sistnevnte😂 Har 6 kg til startvekt.. Problemet mitt er at jeg har et konstant sug etter noe, blir liksom aldri tilfredsstilt. I tillegg er jeg veldig sulten og spiser mye mat, mer enn samboer!! Merker det begynner å dempe seg litt nå, men er fortsatt ille. Trenger tips og råd til å dempe søtsuget. Skal selvsagt spise og få i meg mat, men kake, boller og sjokolade er jo unødvendig. Jeg ammer for det meste, men baby får av og til en flaske mme på kvelden eller om far er hjemme med baby. Går mye trilleturer (mellom 6-12 km daglig), så er maten det står på. Har aldri før kjent en sånn sult og søtsugfølelse før.. Anonymkode: ac2e2...c52
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Drikker du nok? Jeg måtte øke inntaket væske helt enormt mye mens jeg ammet. Vi snakker 4-5 liter i døgnet. Anonymkode: 82347...c3b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drikker du nok? Jeg måtte øke inntaket væske helt enormt mye mens jeg ammet. Vi snakker 4-5 liter i døgnet. Anonymkode: 82347...c3b Nei, jeg er sikkert ikke flink nok til å drikke nok. Drakk MYE de første ukene for var konstant tørst, men kjenner ikke den tørsten nå. Skal notere det å prøve å drikke mer vann😄 Anonymkode: ac2e2...c52
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #4 Skrevet 3. februar 2021 De første tre månedene etter fødsel var unntakstilstand for min del. Ammet hele tiden og var konstant sulten, spiste både masse mat og en del søtt. For meg funka det med en litt gradvis avvenning - først kutte sjokolade men fremdeles ha boller i fryseren, osv. Etterhvert som baby ble større normaliserte appetitten min seg mer også. Å kutte søtt tvert på det tidspunktet hadde ikke gått, jeg hadde sprukket etter to dager. Tror jeg var tilbake til normalt kosthold når hun var ca seks måneder. (Veide meg ikke så ofte, men de siste kiloene forsvant jevnt og trutt, om sakte, jeg var under startvekt et år etter fødsel i alle fall. ) Anonymkode: cc33a...b6c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Selvkontroll. Stå imot søtsuget. Anonymkode: 9463e...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå