AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hvis man laster ned Teams, kan man snakke med «hvem som helst»? Kan man som privatperson bli innkalt til et møte av en som er tilknyttet et domene, eller må domenet ha det godkjent og så må man inviteres som gjest til domenet? Anonymkode: 1a47b...f7e
stan Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Det er ikke noe problem å invitere hvemsomhelst. Det opprettes en lenke / url til møtet, alle med den kan bli med. Det er også mulig å bruke Teams som privatperson. Logg inn med Microsoft brukern.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 8 minutter siden, stan said: Logg inn med Microsoft brukern. Lager man egen bruker, eller kan bruker allerede eksistere om man har Microsoft på Mac for eksempel? Sorry for noobhet 😬 Anonymkode: 1a47b...f7e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Lager man egen bruker, eller kan bruker allerede eksistere om man har Microsoft på Mac for eksempel? Sorry for noobhet 😬 Anonymkode: 1a47b...f7e Har du en microsoft-bruker allerede kan du bruke den. Vet du ikke kan du opprette en Anonymkode: 21f32...4df
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Kan du ikke delta som gjest uten å opprette bruker? Tror det skal være ganske enkelt for jeg har deltatt i Teams-møter utenom jobb med masse folk uten særlig digitalt kompetanse og alle klarte å komme seg inn. Selv har jeg ikke prøvd å være «outsider» siden jeg har Teams på jobb, så er litt usikker på hvordan det funker. Anonymkode: bf4da...123
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 Noen som vet om den man snakker med kan slå på lyden og kamera ditt? Jeg snakket med sjefen min på teams, og det så ut som han hadde skrudd på lyden og kamera mitt? Er det mulig? Anonymkode: 34ed4...2ce
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Noen som vet om den man snakker med kan slå på lyden og kamera ditt? Jeg snakket med sjefen min på teams, og det så ut som han hadde skrudd på lyden og kamera mitt? Er det mulig? Anonymkode: 34ed4...2ce Nei, andre kan bare slå av din lyd og kamera. Ikke på. Mulig de sto default på når du gikk inn i møtet. Anonymkode: fc140...fd9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, andre kan bare slå av din lyd og kamera. Ikke på. Mulig de sto default på når du gikk inn i møtet. Anonymkode: fc140...fd9 Takk for svar 🙏🏽 Default? Anonymkode: 34ed4...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå