AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Det er noen måneder siden jeg og eksen gjorde det slutt. Har ikke hørt fra personen på tre måneder, det lengste vi noen gang har gått uten kontakt og en del av meg stritter i mot og synes det er vondt å aldri høre fra personen igjen. Vi har vært til å fra hverandre i tre år, og jeg har alltid hørt fra personen etter en måneds tid før. Uanset om jeg har svart eller ei. Personen sa det var fordi kjærligheten var så sterk. Men nå har hen glemt meg. Og det føles så endelig. Å lukke det kapittelet for godt. Vi var hverandres første kjærlighet. I det siste har det gjort litt mer og mer vondt da jeg innser at tiden går og jeg er glemt, selvom enkelte dager kan det gå fint og jeg tenker lite på det. Det har bare vært ekstra vondt i det siste. Hva skal jeg gjøre? Jeg har riktignok grått over personen i tre år til og fra. Lykkelig da vi har blitt sammen igjen og såret og lei meg hver gang det har vært slutt i flere måneder. Anonymkode: ec1b5...748
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Hei du❤ Det er tøft når det står på, men det går heldigvis over! Høres ikke ut som om det har vært en sunn relasjon for deg, en sånn berg- og dalbane som det har vært. Vær grei med deg selv! Anonymkode: a0124...3c8 3
Morpheus Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Hvem gjorde det slutt sist? Hvorfor sitter du bare på gjerdet? Hvis det er noe du vil, så må du jobbe for det. Vis interesse og mas, vær på, vart opp, heng på, vis at du er verdt å satse på for noe mer enn et løst forhold. Vis at du har noe å tilby som personen vil ha og kan bli glad i. Nytter ikke vente på den andre hele tiden, den gir opp hvis du ikke viser interesse.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Tror den samla summen med vondt blir større med ham i livet enn uten. Dette vil bli bedre hvis du holder ut nå. Anonymkode: b04a7...697 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Skrevet 3. februar 2021 Morpheus skrev (4 timer siden): Hvem gjorde det slutt sist? Hvorfor sitter du bare på gjerdet? Hvis det er noe du vil, så må du jobbe for det. Vis interesse og mas, vær på, vart opp, heng på, vis at du er verdt å satse på for noe mer enn et løst forhold. Vis at du har noe å tilby som personen vil ha og kan bli glad i. Nytter ikke vente på den andre hele tiden, den gir opp hvis du ikke viser interesse. Den var hen som slo op sist og blokkerte meg overalt. Sa hen ikke ville ha noe med meg å gjøre igjen (men dette er blitt sagt og gjort så mange ganger før i tiden også), men det var visst det endelige denne gangen 🥺 forholdet var ikke løst, det var veldig intenst, men med intensiteten kom osgså alle de heftige kranglene, det som endte oss. Er bare så vandt til å høre noe, noe jeg ikke har gjort nå. Og det er så vondt at det kapittelet etter alt ble slutt så brått og brutalt. Jeg vet jeg må gå videre, men etter å ha vært opphengt i noen i 3 år... Dedikert masse av tid å energi på så er det så mye lettere sagt enn gjort. Jeg vil ikke synke å ta kontakt når jeg vet personen ikke vil ha noe med meg å gjøre. Jeg er bare lei av å enkelte dager få veldig påkjenninger😢 av å tenke på hva som har vært og alle de gode minnene vel og merke. Anonymkode: ec1b5...748
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #6 Skrevet 3. februar 2021 Tenker du er litt nedstemt og ekstra utsatt pga tiden vi er inne i. Ville ikke rotet noe i det bedet. Er det noen man må lytte til, er det mennesker som ikke ønsker kontakt. Men: En veldig fin måte å ta toppen av slike tanker, er å skrive de ned med penn og papir. Skriv og skriv og skriv. Hjernen jobber litt annerledes når du må konsentrere deg om å skrive. Du kan hive det etterpå. Men når du kjenner tankene rundt han bygger seg opp, så skriv. Ingen mirakuløs metode, men som sagt...for å ta toppene Anonymkode: c84ad...c75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå