AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Jeg lagde en tråd ifjor, var vel i okt/nov 2020 om hvordan jeg skulle få tak i pakken min som var bestilt fra USA. Var DHL som skulle frakte den hit. Finner ikke igjen den tråden, så må skrive ny. Jeg har bestilt noe fra USA, og det er DHL som har fraktet den. Så den var helt nord i Tyskland igår 1.feb og da er det vel ikke lenge før den komme til Norge. Hvordan får jeg tak i den? Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få tak i den? Anonymkode: 59d5f...60e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Du får melding om det Anonymkode: 45a8e...20d 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Du får melding Anonymkode: 83fbb...784 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Du får melding, selv kunne jeg velge å få den utlevert til en cirkle k i nærheten, eller på anvist plass hjemme. Anonymkode: 93eb9...066
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du får melding, selv kunne jeg velge å få den utlevert til en cirkle k i nærheten, eller på anvist plass hjemme. Anonymkode: 93eb9...066 Ok takk alle sammen. Jeg tror jeg skal hente den på Rema eller extra, det var sånn sist gang Men husker det var så mye problemer med sporingsnummeret fordi jeg hadde bare det amerikanske sporingsnummeret, og når pakken kom til Norge måtte jeg få et norsk sporingsnummer. Husker jeg fikk et telefonnummer jeg måtte ringe og pratet med noen som ga meg det norske sporingsnummeret, så kunne jeg hente pakken. Skulle ønske jeg fant igjen den gamle tråden. Den handler om DHL, USA og sporingsnummer. Anonymkode: 59d5f...60e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ok takk alle sammen. Jeg tror jeg skal hente den på Rema eller extra, det var sånn sist gang Men husker det var så mye problemer med sporingsnummeret fordi jeg hadde bare det amerikanske sporingsnummeret, og når pakken kom til Norge måtte jeg få et norsk sporingsnummer. Husker jeg fikk et telefonnummer jeg måtte ringe og pratet med noen som ga meg det norske sporingsnummeret, så kunne jeg hente pakken. Skulle ønske jeg fant igjen den gamle tråden. Den handler om DHL, USA og sporingsnummer. Anonymkode: 59d5f...60e Du får all informasjon enten på SMS eller e-post fra DHL. Inkl nytt sporingsnummer Anonymkode: 83fbb...784 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 DHL leverer på døren. Anonymkode: 382ba...761
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Jeg har og bestilt fra USA med DHL. Min pakke er på samme plass som deg. Følger sporingen som følger pakken. Det tar og lengre tid pga Covid har jeg fått beskjed om på nettsiden jeg bestilte. Er nå to uker siden jeg bestilte.. Men der er jo på vei.. Håper jeg får min på postkontoret ikke langt fra meg. Anonymkode: 88cbc...62a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Jeg fikk pakke fra England, og den ble levert på døra med DHL. Imponerende, siden verken Posten eller Postnord klarer å finne huset. Pakken ble levert dagen før forventet leveringsdato før klokka 9 om morgenen. Anonymkode: afa49...10d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Fant igjen den gamle tråden min fra ifjor. Attempted delivery - hva gjør jeg nå? heter den. Anonymkode: 59d5f...60e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har og bestilt fra USA med DHL. Min pakke er på samme plass som deg. Følger sporingen som følger pakken. Det tar og lengre tid pga Covid har jeg fått beskjed om på nettsiden jeg bestilte. Er nå to uker siden jeg bestilte.. Men der er jo på vei.. Håper jeg får min på postkontoret ikke langt fra meg. Anonymkode: 88cbc...62a Da jeg bestilte fra USA høsten 2020 tok det 20 dager selv om de skulle bruke 6-10 dager. Det er nok pga covid, ja. Nå blir det 20 dager imorgen, så håper jeg hører noe imorgen, da. Anonymkode: 59d5f...60e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk pakke fra England, og den ble levert på døra med DHL. Imponerende, siden verken Posten eller Postnord klarer å finne huset. Pakken ble levert dagen før forventet leveringsdato før klokka 9 om morgenen. Anonymkode: afa49...10d Det var imponerende, ja. Ringte de før de kom? DHL pleier alltid å ringe når jeg skal få tilsendt noe fra England. Fra USA blir det alltid mye styr med sporingsnummer.. Anonymkode: 59d5f...60e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har og bestilt fra USA med DHL. Min pakke er på samme plass som deg. Følger sporingen som følger pakken. Det tar og lengre tid pga Covid har jeg fått beskjed om på nettsiden jeg bestilte. Er nå to uker siden jeg bestilte.. Men der er jo på vei.. Håper jeg får min på postkontoret ikke langt fra meg. Anonymkode: 88cbc...62a Ser pakken har dratt fra Tyskland nå. Litt av en tur. 😎 Håper den er her iløpet av dagen. Anonymkode: 59d5f...60e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #14 Skrevet 3. februar 2021 Det kommer an på hva slags "DHL" som er brukt. Dersom det er ekspressending får du den på døra. Om den er sendt på billigste måte blir den overlatt til posten, og den kommer i postkassa, evt i post i butikk om den er for stor. Anonymkode: 4d24e...23e 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #15 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det var imponerende, ja. Ringte de før de kom? DHL pleier alltid å ringe når jeg skal få tilsendt noe fra England. Fra USA blir det alltid mye styr med sporingsnummer.. Anonymkode: 59d5f...60e Ringte ikke, men jeg fikk mail med link til sporing, og flere meldinger om hvor pakken var. Jeg vet ikke om de ringte på da de kom med pakken (hører ikke dørklokka på badet), men jeg fikk melding om at den var levert. Anonymkode: afa49...10d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser pakken har dratt fra Tyskland nå. Litt av en tur. 😎 Håper den er her iløpet av dagen. Anonymkode: 59d5f...60e Sjekket min nå, den er kommet til Norge Anonymkode: 88cbc...62a
Sola de Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 Jeg har fått billetter fra Frankrike, smykker fra England levert på døren av DHL, mens jeg måtte hente kopper fra Finland i en henteboks på en kiosk. Mener å erindre jeg fikk en kode som var til en av boksene Håper pakken din kommer snart
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #18 Skrevet 4. februar 2021 Pakken min er kommet til og Norge og jeg må hente den på posten. Tok bare 2 uker, hadde regnet med og vente lenger. DHL kan ikke levere i min postkasse da pakken er for stor men trodde jeg fikk den på døren. Fornøyd bare at den kom fram Anonymkode: 88cbc...62a
K.B. Skrevet 4. februar 2021 #19 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 19.07): Jeg lagde en tråd ifjor, var vel i okt/nov 2020 om hvordan jeg skulle få tak i pakken min som var bestilt fra USA. Var DHL som skulle frakte den hit. Finner ikke igjen den tråden, så må skrive ny. Jeg har bestilt noe fra USA, og det er DHL som har fraktet den. Så den var helt nord i Tyskland igår 1.feb og da er det vel ikke lenge før den komme til Norge. Hvordan får jeg tak i den? Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få tak i den? Anonymkode: 59d5f...60e Den leveres på døren din, evt på avtalt pick up sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå