Gå til innhold

Dårlig kundeservice hos H&M Norge!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

MÅ igjen si at vi gjør så GODT VI KAN...

Er ikke rart vi er litt irriterte til tider..vi får faktisk inn VELDIG MANGE FORSKJELLGIE Kunder..noen som slenger fra seg klær her og der..andre som spør om pris ti ganger..selvom det står klart og tydelig foran dem.....også har vi de som maser om tilbuder..Jobber personlig i en HM butikk hvor det alltid er et høyt tempo..litt synd egentlig..man får lite tid til å hjelpe kunder- blir mest rydde- henge opp- kassa- MAT(ENDELLLIG). hehe..men konseptet sier ikke annet heller så..

Hvis du ikke er fornøyd..si ifra..hjelper ikke å klage her..og hvis dere har generelle spm..ta kontakt med den enkelte butikken..vanskelig å ha oversikt over hvilek butikker som har HVA inne av størrelser osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Kan ikke si jeg synes noe synd på dere...

Jeg har vært med på samme greia (bare en mye større og stressende butikk med oms på over en mill hver dag i juleperioden) og var ikke sur og nedlatende mot kundene mine så lenge ikke de var skikkelig frekke mot meg...

Har man frekke kunder burde man i det minste være hyggelig så lenge de ikke begynner med personangrep. Det er kunden butikken lever av og uten kundene har dere ikke noen jobb....

Men nå er vi utenfor trådens egentlige tema igjen....

sorry trådstarter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Kan ikke si jeg synes noe synd på dere...

Jeg har vært med på samme greia (bare en mye større og stressende butikk med oms på over en mill hver dag i juleperioden) og var ikke sur og nedlatende mot kundene mine så lenge ikke de var skikkelig frekke mot meg...

Har man frekke kunder burde man i det minste være hyggelig så lenge de ikke begynner med personangrep. Det er kunden butikken lever av og uten kundene har dere ikke noen jobb....

Men nå er vi utenfor trådens egentlige tema igjen....

sorry trådstarter ;)

Du sier heletiden t du jobber i en butikk som er mye mer stressende og blablabla.. men du sier aldri hvilken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble skjelt ut etter noter....

kort sagt så fikk jeg en regning jeg visste var helt feil. jeg hadde utestående noen hundrelapper, de mente jeg skyldte flere tusen - pluss inkassoutgifter.

de hadde sendt hele greien til inkassobyrå - og dette hadde gått mange runder uten at jeg hadde fått beskjed.

de hadde sendt dette til en gammel adresse, og mente derfor dette var mitt ansvar.

jeg visste jeg hadde sendt adresseendring, og prøvde derfor å få frem at jeg ikke hadde visst om denne regningen - og at jeg slett ikke skyldte det beløpet det opprinnelig var snakk om.

inkassobyrået droppet sin sak ganske kjapt(de skjønte jeg hadde rett) - men HM nektet.

HM nektet, og stod på sitt. ikke bare var de hissige, men de virkelig skjelte ut med ufin ordbruk.

jeg var helt sikker på at de hadde min nye adresse - som de påstod jeg ikke hadde oppgitt, så jeg tenkte jeg skulle ringe til en helt annen avdeling, fortalte ingenting om grunnen til at jeg ringte.

jeg sa at jeg var litt usikker på hvilke adresser de hadde på meg, og om hun kunne sjekke dette.

og gjett hva? ikke bare hadde de min nye adresse, men de hadde også datoen på når dette var endret - noe som stemte helt overens med min forklaring.

jeg ba om navnet på hun jeg snakket med, skrev et brev til HM ledelse, og fikk en skriftlig "beklagelse" fra sjefen sjøl.

de beklaget feil i regningen, men etter min mening burde de også beklaget den totalt uprofesjonelle måten å håndtere kunder på - og utskjellingen(for å ikke snakke om at de burde refundert den høye telefonregningen jeg fikk av å måtte sitte timesvis i telefon med både inkassobyrå og HM.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...