AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Del Skrevet 2. februar 2021 Skal male veggene på kjøkkenet og lurer på om noen har noen tips til vasking av veggene? Er en gammel strietapet som tidligere er malt over og blitt noe flekker etter matsprut o.l på de. Anonymkode: 0dab4...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal male veggene på kjøkkenet og lurer på om noen har noen tips til vasking av veggene? Er en gammel strietapet som tidligere er malt over og blitt noe flekker etter matsprut o.l på de. Anonymkode: 0dab4...83f Jeg vasket med mikrofiber mopp. Det var jotun som sa jeg skulle vaske med mikrofiberklut men jeg brukte mopp. Anonymkode: 720f7...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #3 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal male veggene på kjøkkenet og lurer på om noen har noen tips til vasking av veggene? Er en gammel strietapet som tidligere er malt over og blitt noe flekker etter matsprut o.l på de. Anonymkode: 0dab4...83f Så nå at det stod kjøkken, ville da vasket med salmiakk. Men senere vis du skal male andre rom så kan du bruke mikrofiber Anonymkode: 720f7...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. februar 2021 #4 Del Skrevet 3. februar 2021 Du kan enten bruke vaskeklar moppene fra Jotun som du plasserer på en jiff-mopp, en lett blanding med salmiakk og vann, eventuelt en lett blanding med Zalo. Det finnes også egne vaskekonserater fra Jotun som du kan bruke. Er ikke kunden keen på å bruke mer penger en nødvendig forteller vi dem at salmiakk går fint. Vask og tørk, vent med å male til veggen har tørket helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #5 Del Skrevet 3. februar 2021 dillyduzit skrev (2 timer siden): Du kan enten bruke vaskeklar moppene fra Jotun som du plasserer på en jiff-mopp, en lett blanding med salmiakk og vann, eventuelt en lett blanding med Zalo. Det finnes også egne vaskekonserater fra Jotun som du kan bruke. Er ikke kunden keen på å bruke mer penger en nødvendig forteller vi dem at salmiakk går fint. Vask og tørk, vent med å male til veggen har tørket helt. Hvis jeg benyttet salmiakk - hva slags klut er best? Anonymkode: 0dab4...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. februar 2021 #6 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis jeg benyttet salmiakk - hva slags klut er best? Anonymkode: 0dab4...83f Vi selger mange av disse to typene Denne og Denne, sistnevnte bruker vi stadig i butikken når vi vasker ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Del Skrevet 4. februar 2021 Alt av vaskemidler som er avfettende kan du bruke. Jeg bruker det jeg har. Kraftvask (må være veldig veldig utvannet) eller husvask. Eller ovnsrens. Salmiakk går og, men da føler du deg løsemiddelskadet etterpå. Ellers, klut er klut. Men mopper går kjapt. Anonymkode: 1fee3...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå