AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Skulle ønske jeg hadde lederegenskaper naturlig. At jeg turte å sette frekke/ sjefete kolleger på plass. Kan man lære seg dette? Er det håp for en som meg som ikke sier meninger rett ut til vanlig og heller blir oppfattet som nærmest beskjeden? Er jeg nesten alene om å ha en sånn personlighet? Jeg har et så stort ønske om å endre meg, og jeg er villig til å jobbe beinhardt for det og sikkert drite meg ut på veien. Noen med erfaringer? Anonymkode: 9e048...eba
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Haha. Helt motsatt for meg. Jeg ER direkte og sier alltid fra. Hvordan blir mer konfliktsky? 😁 Anonymkode: 7f124...522
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha. Helt motsatt for meg. Jeg ER direkte og sier alltid fra. Hvordan blir mer konfliktsky? 😁 Anonymkode: 7f124...522 Ja, da er du vel rett person til å gi meg råd? 🙂 Anonymkode: 9e048...eba
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, da er du vel rett person til å gi meg råd? 🙂 Anonymkode: 9e048...eba Jeg har blitt sånn med årene. Før fant jeg meg i mye dritt, var så usikker på meg selv. Sier du ikke fra, blir folk rundt deg bare frekkere og utnytter deg. Anonymkode: 7f124...522 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har blitt sånn med årene. Før fant jeg meg i mye dritt, var så usikker på meg selv. Sier du ikke fra, blir folk rundt deg bare frekkere og utnytter deg. Anonymkode: 7f124...522 Det er sant. Da får man «dritten» kastet i fleisen gang på gang har jeg erfart. Spesielt kvinner hersjer og sjefer rundt. Har bare opplevd dette i samarbeid med en mann på jobb og han var lege. Anonymkode: 9e048...eba 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Du må kaste deg ut i det og forsøke å si fra. Du klarer kanskje ikke reagere direkte i øyeblikket fordi vi gjerne går automatisk i faste handlingsmønstre. Derfor må du øve deg og ta opp noe i ettertid. Og så må du øve på å roe deg ned å ikke tenke så mye på det. Når du får praktisert det kjenner du etterhvert at kollegaene dine liker deg likevel og at det ikke alltid er så farlig om noen ikke gjør det heller. Anonymkode: 34018...8cd 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #7 Skrevet 3. februar 2021 Tror man bare må kaste seg ut i det ja, med fare for å drite seg ut. Bedre å si fra en gang for mye. Ts Anonymkode: 9e048...eba
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #8 Skrevet 3. februar 2021 Bli litt eldre. Det hjelper ofte Anonymkode: d6b5d...d3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå