AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hva tenker dere her? Hatt kontakt på nett. Ikke møtt. Anonymkode: 0ef45...73d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Tolker det som at han er interessert i å ha sex med deg. Anonymkode: c7f64...114 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Er det noen pluss i det? Anonymkode: 0ef45...73d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 En mann blir ikke mer interessert etter sex? Anonymkode: 0ef45...73d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Min erfaring er at de blir mer interesserte etter sex, men det er sikkert forskjellig. Jeg har ikke så veldig bred erfaring heller. For min del så har det motsatte skjedd et par ganger. Det kommer kanskje litt an på hvor mye de likte akten. Det er mulig at de bare blir mer interesserte i å ha sex med deg og uansett ikke noe annet. Det dannes Oxytocin etterpå som man tenker hjelper for nærhet og tilknytting. Liker du han da? Har du skypet med han for å sjekke at han ikke har falsk profil? Jeg er litt redd for nettdating jeg da, men har truffet noen etter lang tid med teksting og skyping. Anonymkode: 40fc1...edf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #6 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 20.24): Min erfaring er at de blir mer interesserte etter sex, men det er sikkert forskjellig. Jeg har ikke så veldig bred erfaring heller. For min del så har det motsatte skjedd et par ganger. Det kommer kanskje litt an på hvor mye de likte akten. Det er mulig at de bare blir mer interesserte i å ha sex med deg og uansett ikke noe annet. Det dannes Oxytocin etterpå som man tenker hjelper for nærhet og tilknytting. Liker du han da? Har du skypet med han for å sjekke at han ikke har falsk profil? Jeg er litt redd for nettdating jeg da, men har truffet noen etter lang tid med teksting og skyping. Anonymkode: 40fc1...edf Takk for svaret ditt. Ikke så mye erfaring jeg heller. Lite selvsikker og beskjeden tror ikke jeg god til annet en sex. Anonymkode: 0ef45...73d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #7 Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svaret ditt. Ikke så mye erfaring jeg heller. Lite selvsikker og beskjeden tror ikke jeg god til annet en sex. Anonymkode: 0ef45...73d Kom feil ut. Jeg tror ikke jeg er god til sex ( få partnere), men tenker ikke noe vil ha forhold med meg. Mistet troen på det. Anonymkode: 0ef45...73d
Katten.2.0 Skrevet 4. februar 2021 #8 Skrevet 4. februar 2021 Vil du ha sex med ham? Hvis ja er det jo bare å kjøre på. Om du vil ha mer enn sex må du selv føle hva du er komfortabel med. Det aller beste er å ikke forvente mer enn det man garantert får. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #9 Skrevet 4. februar 2021 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Vil du ha sex med ham? Hvis ja er det jo bare å kjøre på. Om du vil ha mer enn sex må du selv føle hva du er komfortabel med. Det aller beste er å ikke forvente mer enn det man garantert får. Det er sant. Ikke lurt åha for store forventninger. Vet ikke helt om jeg vil det for jeg vet ikke om det blir som jeg ønsker. Anonymkode: 0ef45...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå