Gå til innhold

Hvor kan man få kontakt med eldre kvinner som er på leting etter yngre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey! Jeg er på jakt etter godt eldre kvinner, er selv mann på 34 år og foretrekker kvinner på 40 og oppover. Har hatt tidligere forhold med kun eldre, opp til 55. men jeg traff de via. utested, pubs, ferieturer osv. Men i disse covid tider så er det jo begrenset hvor mye man kan sosialisere seg, gå på med dates med ukjente osv. Så jeg spør det faktisk er noe seriøse nettsider hvor eldre damer også leter etter yngre menn? 😄 Kjenner jeg kan trenge selskap snart som mulig 😄

Takk! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan bli meget vanskelig siden du betegner kvinner som er typ 6 år eldre enn deg som "godt eldre kvinner".

Anonymkode: f96ed...0c2

• Liker 17
Skrevet

Er vel bare å bruke aldersinnstillingen på tinder, som alle andre.

Anonymkode: e02ca...058

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror det kan bli meget vanskelig siden du betegner kvinner som er typ 6 år eldre enn deg som "godt eldre kvinner".

Jeg har ikke noe alder så derfor skrev jeg det du la mest vekt på. starter fra 40 og kan gjerne være opptil 60😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel bare å bruke aldersinnstillingen på tinder, som alle andre.

Har ikke fått så Mange match med fra 50 😬 mange i 30 åra .

Skrevet
mansh skrev (1 minutt siden):

Har ikke fått så Mange match med fra 50 😬 mange i 30 åra .

Sett filteret ditt fra 40 da!

• Liker 2
Skrevet

Dersom bare for sex evt chat med damer som er eldre enn deg: Prøv cupido.no eller andre lignende nettsteder. Jeg har i alle fall møtt flere yngre menn der :) Lett å være dame der, da. Litt vanskeligere å være mann, dessverre.

K50+

Anonymkode: eada1...243

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🙄🙄 Når ble det galt å være en godt eldre kvinne?? I forhold til hva? Er man selv 30 år og går for ei i 40 årene er hun per definisjon godt eldre enn den på 30..

Anonymkode: 6973b...f05

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom bare for sex evt chat med damer som er eldre enn deg: Prøv cupido.no eller andre lignende nettsteder. Jeg har i alle fall møtt flere yngre menn der :) Lett å være dame der, da. Litt vanskeligere å være mann, dessverre.

K50+

Anonymkode: eada1...243

Takk for tips 😀ta gjerne kontakt om du fortsatt er på leting/bli kjent 😀

• Liker 1
Skrevet

Dette er fisking, får du kontakt med "eldre kvinner" her inne? Regner med at noen har svart deg på PM.....

Anonymkode: 1815f...b8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette er fisking, får du kontakt med "eldre kvinner" her inne? Regner med at noen har svart deg på PM.....

Kaller det mer pilking. Ikke lett å finne de rette stedene unden all dene «isen» 😉

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

😂

Anonymkode: 9d3c2...849

Skrevet
mansh skrev (6 minutter siden):

Kaller det mer pilking. Ikke lett å finne de rette stedene unden all dene «isen» 😉

Du er morsom ihvertfall:laugh:

Skrevet

Lurer jeg også på TS 😅 Mannfolka som har bikka 50,fungerer jo ikke lenger .

K45.

Da mente jeg selvsagt andre veien. 🙃 Hvor finner man yngre menn . ? 

Anonymkode: c56d9...5a0

Skrevet

Jeg liker yngre menn, men du er ikke så veldig mye egne enn meg TS. For meg er det mer 25-30. Er 36 ☺️

Anonymkode: 3da29...7ed

Skrevet

www.nakenprat.no 

www.cupido.no/club

Skrevet
Missy77 skrev (18 timer siden):

www.nakenprat.no 

www.cupido.no/club

Takk ☺️😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lurer jeg også på TS 😅 Mannfolka som har bikka 50,fungerer jo ikke lenger .

K45.

Da mente jeg selvsagt andre veien. 🙃 Hvor finner man yngre menn . ? 

Anonymkode: c56d9...5a0

Du får også sjekke ut de nettstedene som nevnt her.. ellers har du en her 😂

Skrevet

Jeg vet det høres gammeldags ut. Men jeg går på bingo. Masse bra eldre damer der. 👍

Anonymkode: b3a9b...7bb

Skrevet

Sikkert lurt å nevne det i profilteksten uansett hvor du er.

Jeg er 48, og avskriver alle under 42-43 som kontakter meg. Jeg tenker automatisk at jeg er for gammel for dem (i deres øyne). Min eneste "beundrer" for tiden er riktignok en kollega på 33, som har uttalt at han foretrekker eldre kvinner. Hadde jeg vært interessert i ham hadde jeg ikke latt alderen skremme meg - men nye, ukjente tenker jeg automatisk at er for unge ;).

Anonymkode: dfaa0...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...