buksa di Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Noe nytt som har kommet pga Bærum? Håper ikke det. Endret 2. februar 2021 av buksa di
13579 Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 buksa di skrev (10 minutter siden): Noe nytt som har kommet pga Bærum? Håper ikke det. Det gjelder vel bare oppdatering mhp epidemien samt nye innstramminger og oppdatering av vedtatte tiltak. 2
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2021 13579 skrev (Akkurat nå): Det gjelder vel bare oppdatering mhp epidemien samt nye innstramminger og oppdatering av vedtatte tiltak. Synes det vanskelig å følge med, og jeg har vært redd for at regjeringen skulle freake ut slik de gjorde med Nordre Follo. Forhåendligvis gjør de ikke det neste gang, og innser at hvis vi negynner å få problemmer-klarer de å stenge ned hele landet på 1 dag. så no more føre far. 2
Rosa Sitron Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 3 minutter siden, buksa di said: Synes det vanskelig å følge med, og jeg har vært redd for at regjeringen skulle freake ut slik de gjorde med Nordre Follo. Forhåendligvis gjør de ikke det neste gang, og innser at hvis vi negynner å få problemmer-klarer de å stenge ned hele landet på 1 dag. så no more føre far. Mener du de gjorde noe feil med nordre follo? Syns personlig de gjorde litt lite. 5
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Rosa Sitron skrev (5 minutter siden): Mener du de gjorde noe feil med nordre follo? Syns personlig de gjorde litt lite. De klarte å stenge ned på 1 dag. Da synes jeg de kunne ha sett an situasjonen først-noe de kunne ha gjort siden høst. Ellers så er jeg er enig at grensene skulle aldri ha vært åpne. Endret 2. februar 2021 av buksa di 2
Rosa Sitron Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Just now, buksa di said: De klarte å stenge ned på 1 dag. Da synes jeg de kunne ha sett an situasjonen-noe de kunne ha gjort siden høst. Ellers så er jeg er enig at grensene skulle aldri ha vært åpne. Da er vi nok mer enige enn jeg tolket deg først 2
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Rosa Sitron skrev (1 minutt siden): Da er vi nok mer enige enn jeg tolket deg først Okay,så bra Skriftelig er ikke min styrke. Endret 2. februar 2021 av buksa di
Blekkulfina Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Rosa Sitron skrev (4 minutter siden): Mener du de gjorde noe feil med nordre follo? Syns personlig de gjorde litt lite. Jeg tror de først håpet de kunne klare å eliminere den britiske mutasjonen helt, men så innså de nok at det ikke ville være mulig. Ergo er skoler og barnehager åpnet igjen og de unge får drive idrett som normalt, selv i Nordre Follo. Blir spennende å se om de følger samme linja i Halden, at ting bare må skure og gå blant oss barnefamilier og så håper man vel å få vaksinert de gamle fortest mulig parallellt med dette.. 1
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2021 Blekkulfina skrev (2 minutter siden): Jeg tror de først håpet de kunne klare å eliminere den britiske mutasjonen helt, men så innså de nok at det ikke ville være mulig. Ergo er skoler og barnehager åpnet igjen og de unge får drive idrett som normalt, selv i Nordre Follo. Blir spennende å se om de følger samme linja i Halden, at ting bare må skure og gå blant oss barnefamilier og så håper man vel å få vaksinert de gamle fortest mulig parallellt med dette.. Gudskjelov innså de at det går ikke-burde ha visst det med en gang. Håper vi åpner opp mer. Tiltak må vi ha-men ikke fullt så strengt som nå. 1
Rosa Sitron Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 59 minutter siden, Blekkulfina said: Jeg tror de først håpet de kunne klare å eliminere den britiske mutasjonen helt, men så innså de nok at det ikke ville være mulig. Ergo er skoler og barnehager åpnet igjen og de unge får drive idrett som normalt, selv i Nordre Follo. Blir spennende å se om de følger samme linja i Halden, at ting bare må skure og gå blant oss barnefamilier og så håper man vel å få vaksinert de gamle fortest mulig parallellt med dette.. Gody mulig, men jeg tolket de også som atvde satt på bremsen og stengte ned for å få oversikt og for å unngå evt nye smitteklynger. Kunne blitt mye smitte om vi hadde fått smitte i flere idrettsarrangement slik som det i Halden.
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Rosa Sitron skrev (5 minutter siden): Gody mulig, men jeg tolket de også som atvde satt på bremsen og stengte ned for å få oversikt og for å unngå evt nye smitteklynger. Kunne blitt mye smitte om vi hadde fått smitte i flere idrettsarrangement slik som det i Halden. Smitten har aldri vært så lav, og smitten har heller ikke gått i taket etter jul/nyttår. Det er heller ikke mange døde eller mange på sykehus. De klarte stenge store deler av landet bare på 1 dag, det har de vist nå. Da tenker jeg at de kunne ha sett ann litt før de går til så dratiske tiltak og over så lang tid. Endret 2. februar 2021 av buksa di 3
Rosa Sitron Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 11 minutter siden, buksa di said: Smitten har aldri vært så lav, og smitten har heller ikke gått i taket etter jul/nyttår. Det er heller ikke mange døde eller mange på sykehus. De klarte stenge store deler av landet bare på 1 dag, det har de vist nå. Da tenker jeg at de kunne ha sett ann litt før de går til så dratiske tiltak og over så lang tid. Nå tenkte jeg i første omgang stenge fra fredagen til mandagen/tirsdagen. Det er nok til å få oversikt.
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2021 Rosa Sitron skrev (1 minutt siden): Nå tenkte jeg i første omgang stenge fra fredagen til mandagen/tirsdagen. Det er nok til å få oversikt. I Oslo har det vært stengt siden begynnelsen av november, med litt åpning jula, og nesten helt stengt hele 2021. 1
Rosa Sitron Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 1 minutt siden, buksa di said: I Oslo har det vært stengt siden begynnelsen av november, med litt åpning jula, og nesten helt stengt hele 2021. Det er sant, men jeg snakket nå bare om det som ble gjort helgen de stengte norde follo. Resten av korona-tiltakene sliter jeg med å bli enig med meg selv om 🙄
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2021 Rosa Sitron skrev (Akkurat nå): Det er sant, men jeg snakket nå bare om det som ble gjort helgen de stengte norde follo. Resten av korona-tiltakene sliter jeg med å bli enig med meg selv om 🙄 Ja, okay. Skjønner. Jeg synes det var en stor overreaskjon. Det ser vi spesielt når de klarer å stenge stor del av landet på 1 dag.
Blekkulfina Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 buksa di skrev (32 minutter siden): I Oslo har det vært stengt siden begynnelsen av november, med litt åpning jula, og nesten helt stengt hele 2021. Det har jo ikke vært stengt på samme strenge måte som nå, med stengte kjøpesentre og null idrett osv... 1
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #17 Skrevet 2. februar 2021 Blekkulfina skrev (1 minutt siden): Det har jo ikke vært stengt på samme strenge måte som nå, med stengte kjøpesentre og null idrett osv... Heldigvis ikke, men likevel for strengt. siden begynnelsen november har vi nesten ikke kunne gjøre noe som helst. 1
Capt. Obvious Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 buksa di skrev (2 timer siden): I Oslo har det vært stengt siden begynnelsen av november, med litt åpning jula, og nesten helt stengt hele 2021. Det kommer til å være stengt betraktelig lenger enn 2021, for å ta høyde for alle nye mutasjoner osv. så blir dette 15+ år fremover. Og da har anarkiet og kaoset brutt ut, så da er det hver mann/kvinne for seg selv. 2
buksa di Skrevet 2. februar 2021 Forfatter #19 Skrevet 2. februar 2021 Capt. Obvious skrev (3 minutter siden): Det kommer til å være stengt betraktelig lenger enn 2021, for å ta høyde for alle nye mutasjoner osv. så blir dette 15+ år fremover. Og da har anarkiet og kaoset brutt ut, så da er det hver mann/kvinne for seg selv. Ok. 2
Hatsumomo Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Capt. Obvious skrev (1 time siden): Det kommer til å være stengt betraktelig lenger enn 2021, for å ta høyde for alle nye mutasjoner osv. så blir dette 15+ år fremover. Og da har anarkiet og kaoset brutt ut, så da er det hver mann/kvinne for seg selv. Jaada, klukk, klukk. Endret 2. februar 2021 av Hatsumomo 2
Anbefalte innlegg