Gå til innhold

Kan jeg sjekke hennes aktivitet på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg sjekke hennes aktivitet på sosiale medier? Er det galt av meg? Med sosiale medier mener jeg Instagram, Facebook og Snapchat. På Facebook og Instagram sjekker jeg postene hun liker, dm’s og hvilke gutter som «følger» henne. På Snapchat sjekker jeg snaps. Passer på at hun ikke flørter med andre gutter. Forrige uke ga hun «hjerte reaksjon» på Facebook til en annen gutt. Synes dere jeg går over streken? 

Anonymkode: a6dda...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er du i forhold til henne?

Ja du virker litt kontrollerende.

• Liker 8
Skrevet

ts virker ikke helt god🤭

Anonymkode: 1695c...740

• Liker 9
Skrevet

Hvordan sjekker? Er du inne på hennes profiler eller stalker du "utenifra"? 

Uansett du virker kontrollerende.

Anonymkode: be428...a3f

• Liker 3
Skrevet

Kan du? Ja.

Er det galt av deg? Det kommer an på, men sannsynligvis ja.

Synes jeg du går over streken? Ja.

Anonymkode: 50bc6...2d7

• Liker 6
Skrevet

En kvinne er ikke en eiendom du skal bevokte. Det er en likeverdig partner du skal stole på.

Anonymkode: 50bc6...2d7

• Liker 10
Skrevet

Ehhhh, ja du går langt over streken

• Liker 4
Skrevet

Er det alt du sjekker ? Da er det mange funksjoner du ikke har satt deg inn i. Amatør. 

Anonymkode: 0aa07...68a

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Pappi said:

Hvem er du i forhold til henne?

Ja du virker litt kontrollerende.

Ro ned du. Hun er kjæresten min. Jeg vil være sikker på at hun ikke flørter med andre gutter.

Skrevet

Det gjør det ikke noe bedre..

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ro ned du. Hun er kjæresten min. Jeg vil være sikker på at hun ikke flørter med andre gutter.

vel. Du er på ville veier. Det er kontrollerende og ikke-akseptabel oppførsel. Håper hun ikke finner seg i det.

Anonymkode: cd454...7a2

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er hjertereaksjon å flørte?? Nei. 
Er du sjalu og kontrollerende? Ja. 
Om du går langt over streken? Ja.

Dette forholdet kommer aldri til å vare hvis du fortsetter sånn.

Anonymkode: c9fb3...076

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enten stoler du på henne eller avslutter forholdet. Det du gjør er ikke greit. 

Anonymkode: 758c4...7c6

• Liker 5
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor så mistroisk, ts; har du virkelig ingen tillit til andre?

Er du klar over hva slik mangel på tillit faktisk gjør med et forhold?

Anonymkode: ec523...e86

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvis du ikke kan stole på at hun ikke flørter med andre gutter så er det ikke verdt å være sammen i utgangspunktet. Jeg og mannen har ingen kontroll på hverandres SoMe-profiler, og jeg kan med hånda på hjertet si at ingen av oss bekymrer seg i det hele tatt for hva den andre foretar seg på nett. I et voksent forhold med god kommunikasjon har man heller en dialog om man er bekymret for noe, enn å overvåke andre på den tåpelige måten der.

• Liker 1
Gjest AnonymBurker
Skrevet

Bruh har du så dårlig bitch management skills at du må sjekke sosiale medier?

trist

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg sjekke hennes aktivitet på sosiale medier? Er det galt av meg? Med sosiale medier mener jeg Instagram, Facebook og Snapchat. På Facebook og Instagram sjekker jeg postene hun liker, dm’s og hvilke gutter som «følger» henne. På Snapchat sjekker jeg snaps. Passer på at hun ikke flørter med andre gutter. Forrige uke ga hun «hjerte reaksjon» på Facebook til en annen gutt. Synes dere jeg går over streken? 

Du har ingen rettigheter til det. Stoler du ikke på henne så har du ingenting å gjøre i et forhold med henne. For du opptrer veldig umoden nå.

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hun er kjæresten din ja, men ikke noe eiendom eller eiendel som du står som rettmessige eier av. lær deg forskjellen. Du har ingenting på hennes sosiale medier og gjøre.

Anonymkode: b6f98...a43

• Liker 2
Skrevet

Hvilket normal menneske reagerer at kjæresten gir et hjerte som reaksjon på et fb innlegg? 

Anonymkode: 47bd0...bfb

• Liker 2
Skrevet

Syns det er innafor. De som sier nei juger. De fleste sjekker dette i begynnelsen. Skulle bare mangle. 

Anonymkode: 2a542...7bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er jo sammen med helt feil type jente.

Hvorfor finner du ikke heller en som ikke lar gutter følge henne og som ikke skriver hjerter til andre gutter?

Synes jeg leser så mange historier her inne, om gutter og jenter, menn og kvinner, som har kjærester, hvor kjæresten ikke er tilstrekkelig interessert og investert. Så sniker de og snoker de, og klamrer seg til et håp om endring - som ALDRI kommer.

Det bryter ned selvfølelsen på sikt, det er skadelig.

Kast henne heller ut av livet ditt og sats på den lille snille grå musa, som er godt fornøyd med bare deg. Det er den beste investeringen du kan gjøre i 2021.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...