Gå til innhold

Får man ofte mer lyst på noen man ikke har hatt sex med??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kontra noen mannhar hatt sex med? 

Er det ikke fn slags spenning hvis man ikke har hatt sex med noen man har jevnlig kontakt med? 

Anonymkode: d62e1...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får mest lyst på noen jeg har hatt god sex med. Da vil jeg ha mer

• Liker 4
Skrevet

Synes ukjente kvinner er spennende ja, man vet jo aldri hvem som trollbinder meg. Jeg tør iallefall ikke den sjansen gå fra meg. Mest lyst har jeg på hun som blir så dårlig behandlet, hun er fullstendig fastlåst i et liv uten sex sammen med en sjalu psykopat. Vi har kontakt, men det er bare hvis det skjer noe galt i hjemmet...

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (25 minutter siden):

Synes ukjente kvinner er spennende ja, man vet jo aldri hvem som trollbinder meg. Jeg tør iallefall ikke den sjansen gå fra meg. Mest lyst har jeg på hun som blir så dårlig behandlet, hun er fullstendig fastlåst i et liv uten sex sammen med en sjalu psykopat. Vi har kontakt, men det er bare hvis det skjer noe galt i hjemmet...

Men siden du er mann så spør jeg deg. 

Har en bekjent på snap som har ei han holder på med. Alikavel sender han meg hele tiden, gjerne av seg selv. Han tar hjerte ansikt når jeg sender av meg selv igjen. Går kanskje maks 2t mellom hver snap av gan. Er jeg i hans tanker? Eller er jeg naiv å tror dette? 

Har på følelsen av at vi avtaler å møtes snart😜

Anonymkode: d62e1...54b

Skrevet

Det er egentlig er vurderingssak... jeg verken dater eller har flere FF eller roter med ONS samtidig. Jeg er meget trofast og bestemt med mine elskere❤️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...