Gjest Gjest_søta_* Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 Jeg ønsker shopping-tips fra de erfarne Skal til London en lang weekend med kjæresten. Håper å få satt av litt tid til shopping: klær. Jeg er student, så har ikke råd til det dyreste. Hvor bør jeg gå?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Ta et søk i forumet, så finner du nok masse tips. Maaaaaaaange som har spurt før... prøv deg også på reiseliv-forumet. Men det beste tipset synes jeg er Camden Lock Market. Must for meg når jeg er i London i hvert fall!
Catzy Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Akkurat nå er Oxford street ganske tomt i forhold til hvordan det pleier å være, pussig nok. :| Der finner du TopShop, Dorothy Perkins, New Look, Gap, Zara, Mango og River Island og en del andre butikker som ikke er altfor dyre. (Ikke billigst heller, men de har bra klær.) Ellers så kan markedene være bra steder å handle veldig rimelig, slik som Bjørnsdatter sier. Catzy
Anglofil Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 TopShop Miss Selfridge Selfridges Dorothy Perkins Gap Zara Mango Debenhams Camden Lock Market French Connection Monsoon Kookai Next Oasis H&M Benneton Jigsaw Morgan River Island Sock Shop Warehouse Whiteleys Harrods(for å ta en titt, måtte jo kjøpe et minne når jeg først var der) Liberty John Lewis Marks & Spencer Blakwell's(bokhandel) East Street Market Virgin Megastore HMV Niketown Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2005 #5 Skrevet 17. august 2005 oh my god! Takk for svar *noterer ned alle butikkene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå