Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey. Dette er nesten litt flaut å skrive et innlegg om når jeg egentlig vet hvor dumt det høres ut. 

Jeg har da funnet meg en ny mann. Han er tre år eldre enn meg og et barn fra tidligere forhold. Jeg har selv barn fra tidligere forhold. Vi har nå vært sammen i 9mnd og til nå har månedene egentlig vært ganske turbulent. Han har da møtt min familie samt venner, barna våres har møttes og fått et veldig fint forhold seg i mellom. Men.....

Hans familie, venner etc vet om meg, men verken de eller han har tatt noe initiativ til å møte meg, enda jeg har spurt flere ganger om å møte dem. Har møtt barnemor et par ganger da, men fikk såvidt et hei, så en skikkelig dårlig opplevelse alt i alt. 

Forholdet i seg selv er ganske ok, men føler han hisser seg opp ganske fort og vanskelig å forholde seg til enda jeg har nevnt dette flere ganger, at han må ta seg mer sammen og ikke være så hissig. 

Bør jeg egentlig bare drite i hele forholdet ???

Anonymkode: 9f235...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kjente jeg ble litt misunnelig 😅 Har også en ny type som har truffet min familie, Barna har møttes, han har møtt mange av vennene mine og møtt kollegaer men jeg har ikke møtt hans familie. Jeg hater slike møter! Synes det er alt for kleint! Nyt det, mener jeg😅

Anonymkode: 2b1ce...ca7

• Liker 3
Skrevet

TS

Som jeg også skrev under, er at han sliter med temperament og er utrolig hissig hele tiden for både små og store ting. Veldig vanskelig å forholde seg til han. Hvordan går jeg frem her ? Har prøvd mange ganger å snakke med han om dette, men til ingen endring. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Bør jeg egentlig bare drite i hele forholdet ???

Ja, i hvert fall når jeg leste det siste innlegget ditt her i tråden. 

Skrevet

TS. 

Takk for svar :) Da får jeg brette opp ermene og ta den jævlige samtalen.. 

• Liker 2
Skrevet

Etter 9 mnd er man vanligvis nyforelsket og lykkelig. At du beskriver forholdet som "ganske ok" tyder på at dette ikke er den store kjørligheten. 

Anonymkode: 2b124...ba6

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Dævendøtte said:

Ja, i hvert fall når jeg leste det siste innlegget ditt her i tråden. 

Aggresjon/dårlig sinnemestring er en av mine absolutt topp 5 røde flagg. Har man ikke barn og selv er litt hissig går det kanskje bra, men for meg som er veldig rolig og besinnet så hadde det aldri fungert. Barn skal uansett slippe det, og det er nok enda skumlere med en «fremmed» som blir hissig.

Anonymkode: 292ee...178

• Liker 5
Skrevet

Han kommer ikke plutselig til å slutte å bli hissig bare fordi du ber han om det. Jeg har vært sammen med én i 20 år... Det gikk ikke over.

Ønsker du å leve slik?

Anonymkode: 3d75f...474

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...