AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Hvorfor er det forbudt å si det. Det er en ærlig mening. Hvorfor i helvete bli krenka av det? Jeg forstår det ikke. Jeg tiltrekkes kun av folk med lys hud. Jeg syns det er pent, jeg har det selv. Hvorfor får vi ikke ha egne meninger? Hvorfor får ikke vi nordmenn lov til å bruke ytringsfriheten vår. Utlendinger og innvandrere får lov til det, men ikke etniske nordmenn! Det gjør meg forbanna! Folk blir krenka på kg. fordi man skriver det, og så blir det faen meg rapportert. Jeg bruker faen meg ytringsfriheten min! Jeg er etnisk norsk! Helvete! Anonymkode: 0d323...4a5 12
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Er som deg. Tenner ikke på utenlandske/mørke. Selv ikke svensker pga språket 😅 Alikvel kaller mine venner meg for rasist. Anonymkode: d83b9...8c1 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Jeg vil påstå det er smakssak. Ja, det kan være overfladisk å bare tiltrekkes av bestemt type av utseende, men det kan neppe kalles rasistisk. Derimot, utsagn som «alle asiatere er ekle» eller «mørkhudete lukter vondt» - de er absolutt rasistiske. Men utsagn som «jeg tiltrekkes av blonde menn med blåe øyne» er absolutt ikke rasistiske. Tenker det ligger i formuleringen. Kan ikke se for meg at du skulle bli rapportert for den siste setningen der. 🖕 Anonymkode: aa130...78b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Hadde jo vært greit om du klarte å bruke «ytringsfriheten» din på riktig kategori. PS: Jeg tror ikke mørke utlendinger liker sånne som deg heller. Anonymkode: 79fe9...7ff 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er som deg. Tenner ikke på utenlandske/mørke. Selv ikke svensker pga språket 😅 Alikvel kaller mine venner meg for rasist. Anonymkode: d83b9...8c1 Det er jo ikke rasistisk. Å ha egne preferanser og egne meninger, når det kommer til hva vi tiltrekkes av personlig er ikke rasist. Det er ens egne meninger. Anonymkode: 0d323...4a5 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil påstå det er smakssak. Ja, det kan være overfladisk å bare tiltrekkes av bestemt type av utseende, men det kan neppe kalles rasistisk. Derimot, utsagn som «alle asiatere er ekle» eller «mørkhudete lukter vondt» - de er absolutt rasistiske. Men utsagn som «jeg tiltrekkes av blonde menn med blåe øyne» er absolutt ikke rasistiske. Tenker det ligger i formuleringen. Kan ikke se for meg at du skulle bli rapportert for den siste setningen der. 🖕 Anonymkode: aa130...78b Jo. Det har jeg blitt. Jeg skrev: Selv tiltrekkes jeg ikke av av mørke/utenlandske menn. Det er ikke noe å bli fornærmet for. Anonymkode: 0d323...4a5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Du overdriver. Lik hva du vil. Anonymkode: 89d19...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde jo vært greit om du klarte å bruke «ytringsfriheten» din på riktig kategori. PS: Jeg tror ikke mørke utlendinger liker sånne som deg heller. Anonymkode: 79fe9...7ff Jeg bryr meg ikke ikke om de liker meg. Jeg vil ikke at de skal like meg. Men de sikler etter meg på gata. Det er vemmelig. Anonymkode: 0d323...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overdriver. Lik hva du vil. Anonymkode: 89d19...a3e Jeg overdriver ikke. Det er fakta. Anonymkode: 0d323...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bryr meg ikke ikke om de liker meg. Jeg vil ikke at de skal like meg. Men de sikler etter meg på gata. Det er vemmelig. Anonymkode: 0d323...4a5 Om en lyshåret mann sikler etter deg på gaten, syns du også det er vemmelig? Anonymkode: d80e4...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 Enda en tråd om dette?? Nummer en million liksom 🙄 Anonymkode: 7acd5...961 3
Jerry Lee Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Selvfølgelig ikke! Slutt å hør på/les om fanatikere som ser rasisme i alt. Dette blir bare sykere og sykere. 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om en lyshåret mann sikler etter deg på gaten, syns du også det er vemmelig? Anonymkode: d80e4...6b8 Ja. Anonymkode: 0d323...4a5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 Jeg har aldri vært tiltrukket av mørkhudede. Jeg er heller ikke tiltrukket av menn som er veldig overvektige eller veldig tynne. Spiller ingen rolle om personligheten er flott: er det ingen seksuell tiltrekning, så er man jo bare venner. Jeg tiltrekkes heller ikke av svensker, er noe med språket som jeg ikke klarer. Jeg foretrekker mørkt hår og mørke øyne, men der er jeg mer fleksibel. En kjekk asiater (japansk f.eks) kan gi meg svake knær. Anonymkode: 1b309...770 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 Jerry Lee skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig ikke! Slutt å hør på/les om fanatikere som ser rasisme i alt. Dette blir bare sykere og sykere. Dette er drøyt. Jeg regner ikke med at det tar slutt. Jeg er bare så himla lei av at man som ikke nordmann ikke har lov til å ytre egne meninger lengre. Anonymkode: 0d323...4a5 2
Jerry Lee Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er drøyt. Jeg regner ikke med at det tar slutt. Jeg er bare så himla lei av at man som ikke nordmann ikke har lov til å ytre egne meninger lengre. Anonymkode: 0d323...4a5 Vi er i ferd med å bli kvalt all den tid vi ikke kan ytre meninger uten å bli drapstruet. Men er vi tøffe nok så ytrer vi oss likevel. Men forstår at mange blir skremt til taushet. Det er for jævlig! 3
norw Skrevet 2. februar 2021 #17 Skrevet 2. februar 2021 Det er overhodet ikke rasistisk. Hva om jeg ikke liker blondiner? Damer over 180 cm? Samme sak. (jeg har ingenting imot blondiner eller damer som er over 180 cm) 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 norw skrev (Akkurat nå): Det er overhodet ikke rasistisk. Hva om jeg ikke liker blondiner? Damer over 180 cm? Samme sak. (jeg har ingenting imot blondiner eller damer som er over 180 cm) Ikke sant. Det er ikke rasistisk. Kun egne preferanser. Hvis en mann ikke liker damer med små bryster, er ikke det rasistisk. 😂 Anonymkode: 0d323...4a5 1
Gjest Niek79 Skrevet 2. februar 2021 #19 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Jeg har aldri vært tiltrukket av sorte damer selv. Da jeg for lenge siden holdt på litt med internett-dating var jeg visstnok rasist selv (av den grunn). Det er bare en hersketeknikk venstresiden har skjenket utakknemlige innvandrere. Ingenting å bry seg om eller skamme seg over. Endret 2. februar 2021 av Niek79
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 Jerry Lee skrev (4 minutter siden): Vi er i ferd med å bli kvalt all den tid vi ikke kan ytre meninger uten å bli drapstruet. Men er vi tøffe nok så ytrer vi oss likevel. Men forstår at mange blir skremt til taushet. Det er for jævlig! Enig! Det er synd. Virkelig. De 30 siste årene har det endre seg drastisk. Jeg syns ikke noe om det. Anonymkode: 0d323...4a5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå