AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Her er et utdrag jeg og samboer hadde med en bekjent i helgen. Bekjent: Hadde dere en fin lørdag Samboer: Ja, vi var stort sett inne og slappet av Bekjent: Å ja, dere var ikke på tur som "Kari" sa? Vi pratet sammen på telefon lørdag formiddag Samboer: Jo, vi gikk en liten tur på formiddagen, stemmer det Bekjent: Men dere var hjemme da jeg ringte Kari i 16-tiden? Lurte på om dere var hjemme og ville ha besøk Meg: Mulig, vi var både ute og inne den dagen Bekjent: Så dere var hjemme da jeg ringte? Da du sa dere var på tur? Meg: Husker ikke, vi var enten inne eller på tur Bekjent: For jeg ringte i 16-tiden. Men du X(samboer) sier dere var hjemme da? Meg: Kan være. Vi var nå enten inne eller ute. Bekjent: Dere var kanskje hjemme da jeg ringte da? Anonymkode: 6f851...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Bekjent lurer på om du avviste (les: løy) denne personen da det ble spurt om dere ville ha besøk. Ingen som er frekke her. Ringe den bekjente på formiddagen eller i 16- tiden? Hvis du absolutt vil ha på stemplet frekk, så er det Kari AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Meg: Kan være. Vi var nå enten inne eller ute. Den bekjente spurte om å få komme på besøk. Du sa at dere var ute da bekjent ringete. Anonymkode: e9b6a...b9d 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Bekjente tror Kari tok hvit løgn på lørdag ved å si at dere gikk tur når dere egentlig var hjemme. Ellers var ingen frekk i samtalen. Anonymkode: 4ed03...92a 7
Hannah80 Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 Det var ekstremt mye gnåling fra denne bekjente om hvorfor dere ikke hadde tatt telefonen. 25
sommerkroppen Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Det er den rareste samtalen jeg har hørt på lenge 😄 Hvem driver og maser sånn etter å ha spurt en gang og fått et svar? Hjelpes. Frekk og frekk, jeg vil heller si lettere tilbakestående kverulant 😄 16
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Jeg ville beroliget vennen min om at vi ikke forsøkte å unngå ham, men at vi antagelig ikke hørte telefonen ringe (eller hva nå enn sannheten er), og så ville jeg avtalt å gå tur med ham på torsdag. Anonymkode: dcd5d...900 5
Jensine Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Jeg syns det er bekjent som er frekk, at h*n burde respektert Karis rett til å dra en hvit løgn. Men det er fordi h*n er bekjent - hvis det er et nært forhold er det mer lov å være innpåsliten hvis man blir usikker. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Virker som den bekjente er drittlei av at dere juger til vedkommende, i stedet for å bare si at det ikke passer med besøk. Anonymkode: 981ed...b0f 6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Har den bekjente ringt til Kari både lørdag formiddag og lørdag kl 16, for så å spørre og grave sånn som dette i ettertid? Jeg synes det virker som den bekjente er veldig kontrollerende. Jeg kjenner jeg får litt Klaus bare av å lese samtalen. Hvis dette er vanlig adferd fra vedkommende ville jeg tatt en prat om at vedkommende er nødt til å begynne å ta et nei for et nei. Hvis det ikke bedret seg etter praten, hadde jeg vurdert å kutte hele bekjentskapet. Anonymkode: 9a7a4...f16 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Hørtes nesten ut som du og samboer var i avhør, må da være måte på graving. Endret 2. februar 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 Hvem er Kari? Er det Ts? Anonymkode: 56ad7...26b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 Hvem snakket denne bekjente med? Og hvor mange samtaler er det snakk om på lørdag? Anonymkode: 56ad7...26b
youcancallmejune Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 Vennen var frekk. Virker å ha total mangel på antenner. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #15 Skrevet 3. februar 2021 Først sier han at dere pratet med hverandre lørdag formiddag. Deretter sier han at han ringte klokken 16. Så han ringte to ganger? Hvorfor kan ikke TS bare svare på det han spør om; irriterende med slike 'nja, kanskje, kanskje ikke'-svar. Anonymkode: 0f750...76c 2
LillEve Skrevet 3. februar 2021 #16 Skrevet 3. februar 2021 Dette virker som en person som er så opptatt av å ikke bli skjøvet vekk og bli dratt hvite løgner til at han/hun ender opp med å faktisk skyve folk vekk ved å gnåle så mye... Det er veldig trist! 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #17 Skrevet 3. februar 2021 Jeg skjønner ikke hvem Kari er i samtalen. Er det en av dere? For om det var en av dere så vet dere jo om dere snakket med denne bekjente når dere var ute og gikk tur eller ikke.. Naturlige var jo å si at vi var ute og gikk tur da men vi ønsket ikke besøk fordi vi ville være alene og slappe av. Om dere forsøkte å unngå denne personen og synes det er frekt at hun/han gravde så er det lettere å bare være ærlig og si nei det passer ikke enn å finne på ting om turgåing Anonymkode: a3816...28b
Fiffig Skrevet 3. februar 2021 #18 Skrevet 3. februar 2021 Jesus, et voksent menneske som skal skape ubehag ved å grave i en ubetydelig mulig hvit løgn... Jeg ville antakeligvis også sagt jeg var ute om vedkommende hadde en tendens til å oppføre seg sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #19 Skrevet 3. februar 2021 Dere er de frekke som lyver til den bekjente som tydeligvis er litt intens og har tatt dere i å lyve. Anonymkode: 767c0...46a 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #20 Skrevet 4. februar 2021 Det jeg reagerer på er at dere to aldri svarte på spørsmålet til bekjent. Dere vet vel om dere hørte tlf ringe eller ikke Anonymkode: 85a57...1bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå