AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Bestilte dette nå. Men skrev aldri inn noe sted hvem mottaker er. skulle bare skrive den koden. Hvordan i all verden kan brevet sendes riktig da? Anonymkode: da6e1...3af
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Hva mener du? Du må jo skrive adressen på brev som vanlig. Anonymkode: 5bc5e...412 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Du skriver adressen på konvolutten og koden der frimerket vanligvis skal være. Anonymkode: 47f06...c05 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du skriver adressen på konvolutten og koden der frimerket vanligvis skal være. Anonymkode: 47f06...c05 Åja sånn ja. Tenkte «helt helt» hjem -aktig her nå jeg.. men adressen skriver jeg som vanlig selvsagt ja Anonymkode: da6e1...3af 1
Mezzosoprena Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestilte dette nå. Men skrev aldri inn noe sted hvem mottaker er. skulle bare skrive den koden. Hvordan i all verden kan brevet sendes riktig da? Anonymkode: da6e1...3af Eh, du skriver jo selvfølgelig navn og adresse på konvolutten som vanlig...
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Åja sånn ja. Tenkte «helt helt» hjem -aktig her nå jeg.. men adressen skriver jeg som vanlig selvsagt ja Anonymkode: da6e1...3af Skjønner deg godt, er ikke så lett å skjønne at Posten gjør det på en mer gammeldags måte enn HeltHjem. Anonymkode: ce328...4e6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Slik fungerer det: Gå inn på - https://www.posten.no/sende/brev/frimerker-og-porto/digitalt-frimerke?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiAjeSABhAPEiwAqfxURZWyw_qBWMG6ar3LRImw_1zJFbP4opWmgYvD1OWLtYpTsPjtf4crpRoCVAsQAvD_BwE Klikk på kjøp-knappen. Velg tykkelse, vekt og antall sendinger du skal sende. Betal. Vipps er et alternativ om du ønsker det Når du har betalt mottar du en kode som du skriver øverst i høyre hjørne, der du ellers ville plassert frimerket. Du må også skrive på fullt navn til mottaker og adresse. Du kan velge om du vil levere inn brevet ditt på posten eller sende fra egen postkasse. Hvis du velger fra egen postkasse koster det noen kroner ekstra. Om du velger å sende den ved å legge den i egen postkasse vil du få en sms når postbudet har tatt den med seg. Anonymkode: cfdf0...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå