AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Jeg er ferdig utdannet sosionom i vår. Jeg vurderer å ta en videreutdanning allerede, kombinert med jobb, men er litt usikker på hva jeg skal satse på. Ønsker på sikt å klarte litt i stigen i arbeidslivet, og lurer på å gå noe ledelsesrelatert. Kom over denne, og vurderer den, men et årsstudium som kun har generell studiekompetanse som opptakskrav - er det noe vits i? Noen med kunnskap/erfaring som har noen formening om dette er bortkastet tid? Vil det telle positivt for en arbeidsgiver? https://www.nord.no/no/Student/studieplaner/pk1#h-52105e0a-00da-477a-8a5e-ba1ab07a4919&acd=Samlinger-header&acd=Opptakskrav-header&acd=Læringsutbytte-header Eventuelle andre tips til videreutdanninger som gjør meg mer attraktiv på arbeidsmarkedet, men som ikke er mastergrad, tas imot med takk. Anonymkode: 8d70f...cbc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Tror jeg heller ville ha satset på erfaring og evt klinisk videreutdanning FØR jeg siktet meg inn mot ledelse.. anbefaler tverrfaglig toårig deltids videreutdanning i feks psykisk helsearbeid! Men det kommer jo an på hvilket felt du vil jobbe i... Utdann deg innen det feltet du ønsker, SÅ kan du klatre og ta litt ledelse. Ingen vil ha en nyutdanna sosionom som leder, og jeg kan love deg at det heller ikke føles naturlig å bli leder som ung og nyutdanna. Anonymkode: faab3...4a6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Anbefaler videreutdanning i psykisk helsearbeid Anonymkode: 6d55f...c1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå