AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Jeg og kona mi var separert i noen måneder i fjor (hennes valg). Fram til juni. Jeg møtte flere damer i perioden, jeg tenkte jeg var singel og fri.. i februar møtte jeg ei som jeg var sammen med fram til jeg og kona fant tilbake til hverandre. Hu var fin, smart, og "kul". Veldig annerledes fra hva jeg var vant til. Vill i senga.. Pga corona så var det ikke mye annet å finne på, så vi var sammen dag og natt når jeg ikke hadde barna. Bodde nesten sammen. Tror hun la mer i det enn meg - jeg ville jo helst ha kona og ungene tilbake som familie. Hun snakket mye om framtida osv. Vi planla sommerferie sammen.. men så ville kona ha meg tilbake, long story short så gjorde jeg det slutt med dama og fant tilbake til kona. Til dama sa jeg bare at det var for ferskt etter separasjonen, at jeg ville ha tid for meg selv. Fortalte ikke at jeg gikk tilbake til kona. Hun klikka men sa det var greit......hun tok det tungt så det ut som. Så hørte jeg ikke noe mer før etter noen uker, da ringte hun. Jeg tok den ikke. Hun sendte meg en lang melding etterpå, om at hun "hadde skjønt mer om hva jeg har gått gjennom i skilsmissen" og at hun ville møte meg. Jeg skrev tilbake at jeg helst bare ville være i fred og konsentrere meg om å være pappa. Fikk kort melding tilbake om at det var ok. Trodde ikke jeg skulle høre mer...men i dag fikk jeg en f* melding til. "tenker på deg", hvordan har du det... bla bla. "Denne tiden minner meg om deg"... jeg vet da f hva jeg skal gjøre nå. Aller helst vil jeg bare ikke få mer fra henne. Vil ikke svare. Men burde jeg det? Kanskje hun egentlig ikke bryr seg i det hele tatt, kanskje hun bare rett og slett kom til å tenke på meg pga vi møttes på denne tiden i fjor. I så fall trenger jeg ikke å svare? Kona vet om meldingene, hun er lei seg. Hjelp.. Anonymkode: 81a69...9a7
Populært innlegg appelsinjuice Skrevet 2. februar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 2. februar 2021 Hvorfor i alle dager har du ikke vært ærlig om at du har funnet tilbake til kona og familien din?? 67
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Skrevet 2. februar 2021 Hvorfor lever du så rotete i livet ditt? Må man virkelig ha en ny dame der man har fem minutter ledig i livet, eller kunne man klare seg alene en stund og tenke igjennom hva man holder på med? Mange menn kan ikke det og da blir det rot. Beklager, men jeg syns ikke synd på deg. Anonymkode: f28ec...8ee 24
Trutle Skrevet 2. februar 2021 #4 Skrevet 2. februar 2021 Om jeg var denne damen hadde jeg satt pris på en ærlig tilbakemelding, istedet for å gå og håpe på at du skal bli klar for meg igjen. Si det som det er, jeg og kona har funnet tilbake til hverandre og det er henne jeg vil ha. Du er en fantastisk dame og den som får deg er heldig eller liknende. 42
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Skrevet 2. februar 2021 appelsinjuice skrev (2 minutter siden): Hvorfor i alle dager har du ikke vært ærlig om at du har funnet tilbake til kona og familien din?? Ville vel ikke gjøre hun mer lei seg. Og slippe masse bråk og spørsmål... hadde på en måte nok med kona og alt det. Skulle jo ikke ha involvert meg så veldig med en annen. Det ble mer seriøst enn planlagt pga coronatiden. Og jeg trodde ikke kona ville prøve igjen, så. Ja. Angrer skikkelig, det har vært mye bråk med kona om dette også. Vil helst ikke ha mer bråk nå. Anonymkode: 81a69...9a7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #6 Skrevet 2. februar 2021 Slutt å jug! Si det som det er. Det er verre å bli ført bak lyset på den måten der. Anonymkode: 5a85c...44b 27
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #7 Skrevet 2. februar 2021 Hvorfor er det så mange menn på kvinbeguiden. sukk Anonymkode: 56bf5...d7a 4
CorvusCorax Skrevet 2. februar 2021 #8 Skrevet 2. februar 2021 Herregud, snakk om å leke med andres følelser. Hun har investert masse tid med deg - hadde hun visst hun bare var en du knullet på inntil kona var klar igjen så hadde hun aldri brukt tid sammen med deg. Dette er jo rett og slett utnytting. Du burde sagt i fra med engang at du håpet på et videre forhold med kona. Fy, så frekt. Stakkars dame. Hun fortjener faktisk sannheten og at du behandler henne med respekt. Haff. Er det mulig. 26
Nabokjerringen Skrevet 2. februar 2021 #9 Skrevet 2. februar 2021 Gosh. Hvis du ikke vil bli separert på nytt så må du ordne opp her så konen din blir trygg på deg. Det er henne du har valgt. Den andre damen trenger avslutning. Du har trukket deg unna på en feig måte. Fortell henne at du er sammen med konen igjen og at det aldri kan bli noe mer. Hun kommer til å føle du er en drittsekk, men det får du tåle. Det er bedre for henne enn å tro du kanskje vil, men var for såret av separasjon, kanskje ikke stoler på kvinner og at forhold kan vare, og alt det vi kvinner plager oss med så lenge vi tror det er håp og vi er forelsket. Og for Guds skyld vær bestemt, ikke mer kontakt. Det ender i verste fall med at du ender opp alene fordi både konen og damen ikke gidder å bli trakket på av at du ender opp i en vingleposisjon fordi du ikke vil såre damen, eller fordi det føles litt fint også samtidig at hun vil ha deg. 13
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #10 Skrevet 2. februar 2021 Ærlighet er ikke alltid det optimale, men her er det jo klart både best og enklest. Skriv til henne at du har flyttet sammen med din kone igjen og ønske henne lykke til videre. Anonymkode: f7ca5...30c 13
Bøtteballetten Skrevet 2. februar 2021 #11 Skrevet 2. februar 2021 Jeg tror du må manne deg opp og si det som det er. Hun tror jo du er skilt, og at du behøvde alenetid. Hun ønsker tydeligvis å ta opp igjen kontakten. Ikke surre det til mer nå, for alles del. Det er ærlighet man kommer lengst med. 12
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #12 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville vel ikke gjøre hun mer lei seg. Og slippe masse bråk og spørsmål... hadde på en måte nok med kona og alt det. Skulle jo ikke ha involvert meg så veldig med en annen. Det ble mer seriøst enn planlagt pga coronatiden. Og jeg trodde ikke kona ville prøve igjen, så. Ja. Angrer skikkelig, det har vært mye bråk med kona om dette også. Vil helst ikke ha mer bråk nå. Anonymkode: 81a69...9a7 Hun går jo og grubler...bare si det som det er. At du er tilbake med eksen. Anonymkode: e8275...0bb 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #13 Skrevet 2. februar 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og kona mi var separert i noen måneder i fjor (hennes valg). Fram til juni. Jeg møtte flere damer i perioden, jeg tenkte jeg var singel og fri.. i februar møtte jeg ei som jeg var sammen med fram til jeg og kona fant tilbake til hverandre. Hu var fin, smart, og "kul". Veldig annerledes fra hva jeg var vant til. Vill i senga.. Pga corona så var det ikke mye annet å finne på, så vi var sammen dag og natt når jeg ikke hadde barna. Bodde nesten sammen. Tror hun la mer i det enn meg - jeg ville jo helst ha kona og ungene tilbake som familie. Hun snakket mye om framtida osv. Vi planla sommerferie sammen.. men så ville kona ha meg tilbake, long story short så gjorde jeg det slutt med dama og fant tilbake til kona. Til dama sa jeg bare at det var for ferskt etter separasjonen, at jeg ville ha tid for meg selv. Fortalte ikke at jeg gikk tilbake til kona. Hun klikka men sa det var greit......hun tok det tungt så det ut som. Så hørte jeg ikke noe mer før etter noen uker, da ringte hun. Jeg tok den ikke. Hun sendte meg en lang melding etterpå, om at hun "hadde skjønt mer om hva jeg har gått gjennom i skilsmissen" og at hun ville møte meg. Jeg skrev tilbake at jeg helst bare ville være i fred og konsentrere meg om å være pappa. Fikk kort melding tilbake om at det var ok. Trodde ikke jeg skulle høre mer...men i dag fikk jeg en f* melding til. "tenker på deg", hvordan har du det... bla bla. "Denne tiden minner meg om deg"... jeg vet da f hva jeg skal gjøre nå. Aller helst vil jeg bare ikke få mer fra henne. Vil ikke svare. Men burde jeg det? Kanskje hun egentlig ikke bryr seg i det hele tatt, kanskje hun bare rett og slett kom til å tenke på meg pga vi møttes på denne tiden i fjor. I så fall trenger jeg ikke å svare? Kona vet om meldingene, hun er lei seg. Hjelp.. Anonymkode: 81a69...9a7 Stakkars deg 🥱 NOT! Du har latt ei dame inn i livet ditt, i senga di, latt henne snakke om fremtid og drømmer, lurt henne opp i stry med uærlighet, og løgner. Du fortsetter å lyve, holde sannheten tilbake, fin feige jævel! Anonymkode: d5a40...1da 19
~ m a u d e ~ Skrevet 2. februar 2021 #14 Skrevet 2. februar 2021 (endret) Jeg er nok en som mener du ikke behøver å fortelle at du er tilbake med kona... La meg omformulere meg; Den andre dama klikket da du gjorde det slutt. Du har dumpet henne, og hun gir seg ikke. Hun er jo sprø. Da bør du være varsom på hva du forteller henne om. Hadde sagt at jeg ønsker ikke mer kontakt - og deretter blokkert. Kona di kan takke seg selv. Endret 2. februar 2021 av ~ m a u d e ~ 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #15 Skrevet 2. februar 2021 Du er bare enn mann som ville ha en rebound. Fann en kvinne som var tilgjengelig. Lekte med henne, løy for henne, og du synes det er rart at hun kontakter deg og savner deg??? Hun trodde du var seriøs, men du var bare ute etter knull og oppmerksomhet. Itillegg holder du dette skjult for din kone. Og holder kona skjult for henne? Hva faen vil du oppnå? Jeg håper du mister begge! Anonymkode: 15b83...36a 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #16 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er bare enn mann som ville ha en rebound. Fann en kvinne som var tilgjengelig. Lekte med henne, løy for henne, og du synes det er rart at hun kontakter deg og savner deg??? Hun trodde du var seriøs, men du var bare ute etter knull og oppmerksomhet. Itillegg holder du dette skjult for din kone. Og holder kona skjult for henne? Hva faen vil du oppnå? Jeg håper du mister begge! Anonymkode: 15b83...36a Ærlig talt, går man etter en mann som har blitt skjøvet ut i kulden av sin kone, så får man skylde seg selv om man tror han er klar for noe seriøst. Anonymkode: e0ff0...d28 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #17 Skrevet 2. februar 2021 Holder du døra åpen for hun andre dama? Hvis ikke så slutt å være så jævelig feig og konfliktsky , vis litt manndom og fortell at du er sammen med din kone igjen. Anonymkode: b9398...c60 11
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #18 Skrevet 2. februar 2021 ~ m a u d e ~ skrev (20 minutter siden): Jeg er nok en som mener du ikke behøver å fortelle at du er tilbake med kona... Han bør ihvertfall si at det er slutt for alltid. Anonymkode: e8275...0bb 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #19 Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han bør ihvertfall si at det er slutt for alltid. Anonymkode: e8275...0bb Nei, det er ikke sånn man gjør det slutt. Man sier det er slutt, ikke at det er slutt for alltid - det ligger implisitt. Om dama av noen grunn krever å høre ordene «for alltid», så er hun mest sannsynlig så psyk at hun uansett kan finne på å koke kanin. Anonymkode: e0ff0...d28
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #20 Skrevet 2. februar 2021 For en drittsekk du er. Syns skikkelig synd på den dama som antagelig ble glad i deg, der du bare pisser på hennes følelser og ignorerer henne på toppen av alt. Fortell henne at du er sammen med kona igjen, og se til å beklag til henne at du bare brukte henne mens du ventet på godt vær hos kona. Går an oppføre seg som folk! Anonymkode: 23094...bb9 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå