AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Del Skrevet 2. februar 2021 Hei. Jeg er så usikker nå. Jeg hadde en tidlig SA i romjulen (helt ukomplisert), og skulle ha hatt mensen igjen den 25.januar. Hadde ubeskyttet samleie den 22.januar, mensen uteble. Fikk en blødning den 31. januar, trodde det var mensen som var forsinket, fordi det var en del blod, måtte bruke tampong. To "fulle" tamponger, og så ikke mer blod. Har ikke blødd siden. Kan det ha vært en festeblødning? At eggløsningen kom senere denne syklusen på grunn av SA? Trodde kanskje ikke at festeblødninger var så "blodige"? 😛 Anonymkode: 631a1...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. februar 2021 #2 Del Skrevet 2. februar 2021 Høyst antagelig så er det litt krøll etter SA'en. Veldig mange opplever litt rare små blødninger i senere tid, spesielt rundt når man skal ha mensen igjen. Jeg skal ikke svare for alle, men jeg har opplevd festeblødning èn gang før og det var kun et lite tørk med blod. Veldig klart og rødt, men ikke noe mer enn ett tørk. Når du sier du "skulle hatt mensen igjen 25.januar" er der fordi du har kartlagt eggløsningen og vet det? Hvis du ikke har kartlagt EL så er det også helt normalt at mensen blir forsinket. Og med det litt småblødninger som virker rare. Men en g-test bør man uansett ta hvis man mistenker graviditet. Jeg fikk positiv test to dager etter min festeblødning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #3 Del Skrevet 2. februar 2021 Amatariel skrev (56 minutter siden): Høyst antagelig så er det litt krøll etter SA'en. Veldig mange opplever litt rare små blødninger i senere tid, spesielt rundt når man skal ha mensen igjen. Jeg skal ikke svare for alle, men jeg har opplevd festeblødning èn gang før og det var kun et lite tørk med blod. Veldig klart og rødt, men ikke noe mer enn ett tørk. Når du sier du "skulle hatt mensen igjen 25.januar" er der fordi du har kartlagt eggløsningen og vet det? Hvis du ikke har kartlagt EL så er det også helt normalt at mensen blir forsinket. Og med det litt småblødninger som virker rare. Men en g-test bør man uansett ta hvis man mistenker graviditet. Jeg fikk positiv test to dager etter min festeblødning. Jeg trodde jeg hadde eggløsning rundt den 11. januar, men tok ingen tester, så kan ikke være sikker. Får vel kjøpe en graviditetstest ja. Har hørt om flere som blør nesten som en vanlig mens under festeblødning, men at de fleste får bare noen dråper blod, slik som du fikk. Veldig rar mens i så fall, over på en dag, ingen spotting eller noe etterpå, som jeg pleier å ha. Men det er kanskje som du sier, normalt med en litt uvanlig blødning en stund etter SA. Takk for svar TS Anonymkode: 631a1...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #4 Del Skrevet 2. februar 2021 Kan også legge til at jeg har målt temp, og ligger litt over enn det jeg pleier. Kan være tilfeldig da, har litt hodepine og føler meg trøtt i dag. TS Anonymkode: 631a1...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #5 Del Skrevet 2. februar 2021 Såkalt festeblødning er ikke en større blødning som dette. Det er bare en liten sporblødning. Ville tatt en graviditetstest og se hva den sier. Anonymkode: 16f05...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå