Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig å lese om denne mishandlingen. Det kommer vel frem hvem det er etter hvert; det «fortjener» han 😒

• Liker 6
Skrevet
missLynch skrev (4 minutter siden):

Forferdelig å lese om denne mishandlingen. Det kommer vel frem hvem det er etter hvert; det «fortjener» han 😒

Ja mediene pleier vel å gå ut med navn og bilde når de foreligger dom? Må si at jeg ble veldig nysgjerrig på hvem det er, men mest av alt så blir jeg bare så skikkelig lei meg langt inn i sjelen min av å lese om slikt. 

• Liker 1
Skrevet

Helt grusomt å lese saken😔 Kommer nok fram hvem det er om media forsetter å dekke saken.

Skrevet (endret)

Om det stemmer at ex-kona har levd under slike forhold så er det jo helt grusomt. Stakkars dame. 

Endret av Elaine Marley
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Skrevet (endret)

Går man ut fra hva som framkommer i media og legger til hva det spekuleres i her, er det to som passer beskrivelsen. Det vil si at minst én er uskyldig. Man bør være litt forsiktig så man ikke henger ut en uskyldig person her.

Endret av Klossmajor
  • Liker 9
Skrevet
Klossmajor skrev (38 minutter siden):

Går man ut fra hva som framkommer i media og legger til hva det spekuleres i her, er det to som passer beskrivelsen. Det vil si at minst én er uskyldig. Man bør være litt forsiktig så man ikke henger ut en uskyldig person her.

Enig. Det var ikke min intensjon altså. Jeg blir bare så utrolig trist av å lese sånt, skjønner ikke hvordan noen menn kan behandle sine kjære sånn. 

Skrevet
Klossmajor skrev (20 minutter siden):

Navnet til en idrettsprofil er allerede uthengt på nett, i forbindelse med denne saken. Ligget ute i flere måneder. Det er svært uheldig og trist for vedkommende, om det skulle vise seg å ikke være vedkommende, eller om han ikke skulle bli dømt i saken. 

Det er uansett også fælt for de som blir mistenkt av «alle», bare fordi de har likhetstrekk med vedkommende det gjelder. Så det er nesten litt farlig at media gir ut så mange opplysninger, når de ikke kan navngi personen. 

Uansett, skulle denne saken vise seg å være sann, må kona ha levd under helt jævlige forhold, og jeg håper han får straff som fortjent! Syns det er et rødt flagg at han faktisk har anmeldt datteren sin for falsk forklaring. Godt anmeldelsen er henlagt, på bakgrunn av at politet mente det ikke var foregått noe straffbart. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fy faen, for en psykopatisk jævel. Stakkars kone!

Endret av parmanoia
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er igjen ryddet for spekulasjoner. Elaine Marley, mod.

Skrevet (endret)

Jeg vil si «idrettsprofil» er en overdrivelse. Nå hadde jeg faktisk hørt om vedkommende, men så ofte når det gjelder slike saker trekker man begrepene litt langt, kanskje for å generere klikk? Jeg vil tro de færreste her på KG har hørt om mannen, har aldri vært omtalt på dette forumet. (Men så har jo KG av en eller annen grunn aldri klart å opprette en egen kategori for idrett, da.)

Så får vi se om navnet offentliggjøres etter en ev. dom. Det er ingen selvfølge, det var en annen idrettsprofil, vesentlig mer kjent enn han det her er snakk om, som fikk 7 måneder i fengsel for seksuell omgang/overgrep mot den 15 år gamle niesen (dvs konas niese). Dette forholdet ble omtalt slik av Dagbladet etter dommen (altså anonymisert):

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/sport/idrettskjendis-fikk-sju-maneders-fengsel-for-seksuelle-overgrep/63193681/amp

Endret av Djækklåsst
  • Liker 5
Skrevet

Trodde «alle» visste hvem det er snakk om innen nå... selv om «idrettsprofil» er en overdrivelse. For spesielt interesserte kanskje.

• Liker 3
Skrevet
Sirinna skrev (11 timer siden):

Trodde «alle» visste hvem det er snakk om innen nå... selv om «idrettsprofil» er en overdrivelse. For spesielt interesserte kanskje.

Da har vi i så fall veldig, veldig mange spesielt interesserte her i landet.

• Liker 1
Skrevet
Klossmajor skrev (3 minutter siden):

Da har vi i så fall veldig, veldig mange spesielt interesserte her i landet.

Ja og det har vi kanskje. Men jeg tviler på at 99% av unge kvinner f eks vet hvem denne mannen er på navnet. 

• Liker 2
Skrevet
Djækklåsst skrev (12 timer siden):

Jeg vil si «idrettsprofil» er en overdrivelse. Nå hadde jeg faktisk hørt om vedkommende, men så ofte når det gjelder slike saker trekker man begrepene litt langt, kanskje for å generere klikk? Jeg vil tro de færreste her på KG har hørt om mannen, har aldri vært omtalt på dette forumet. (Men så har jo KG av en eller annen grunn aldri klart å opprette en egen kategori for idrett, da.)

Så får vi se om navnet offentliggjøres etter en ev. dom. Det er ingen selvfølge, det var en annen idrettsprofil, vesentlig mer kjent enn han det her er snakk om, som fikk 7 måneder i fengsel for overgrep mot den 15 år gamle niesen (dvs konas niese). Dette forholdet ble omtalt slik av Dagbladet etter dommen (altså anonymisert):

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/sport/idrettskjendis-fikk-sju-maneders-fengsel-for-seksuelle-overgrep/63193681/amp

7 måneder bare??? Han burde fått minst 15 år!! 

• Liker 2
Skrevet
Sirinna skrev (1 time siden):

Ja og det har vi kanskje. Men jeg tviler på at 99% av unge kvinner f eks vet hvem denne mannen er på navnet. 

Det sier ikke nødvendigvis all verden. Veldig mange unge kvinner vet sikkert ikke hvem Pelé, Franz Beckenbauer og Paul Scholes er heller. De er likefullt store idrettsprofiler. Jeg vil ikke utelukke at det kan være en del norske idrettsprofiler som har vunnet OL-medaljer i generasjoner før min egen jeg ikke ville gjenkjent på navnet.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Tråden stenges på grunn av gjentatte ryddinger over kort tid.

Elaine Marley, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...