AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1 Skrevet 2. februar 2021 Jeg vokste opp med alkoholiserte foreldre så jeg endte ganske greit opp i forhold hvor jeg tilrettela for dårlig oppførsel, tok ansvar for ham og meg, skrev begge dialoger av samtalen i form av "han mente sikkert sånn og sånn og er nok glad i meg". Jeg kan ingenting om å være sammen med noen som bare liker MEG, fordi jeg er meg, å ikke måtte jobbe for kjærlighet, å ikke være elsket ene dagen og ikke andre, å ikke være som et sirkusdyr som gjør triks for skryt. Jeg jobber med å snu deg. I går sa jeg til søsteren min "jeg er stolt av deg for at du oppsøker terapi, det er en viktig beslutning du tok" samtidig som jeg støtter henne. Det var veldig vanskelig å ikke tvinge henne eller dytte henne til å få hjelp, å redde henne. Men hun redder seg selv og jeg hjelper. Vil ha en sånn mann og, som klarer seg selv, men setter pris på meg og støtten min. Finnes de? Anonymkode: 0075b...d90 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #2 Skrevet 2. februar 2021 Siden du sitter fast i et mønster fra fortiden, så tenker jeg at du trenger terapi for å bryte ut, og tenke på deg selv og finne deg en mann på sikt hvor dere er likeverdige. Anonymkode: f2b99...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå